Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La història del vaixell ‘Winnipeg’ aquest divendres al Kursaal
Una mirada actual en record de tots els exiliats i exiliades que es fan dir ‘Els fills de Neruda’.
La història del vaixell ‘Winnipeg’ aquest divendres al Kursaal.

CULTURA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
30/09/2021 14:14
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
El 1939 el poeta Pablo Neruda va aconseguir llogar des de França el vaixell Winnipeg amb més de 2.000 refugiats de la Guerra Civil Espanyola perquè poguessin marxar a Xile a la recerca d’una nova vida. Aquesta és la història de l’obra teatral ‘Winnipeg’ que es podrà veure aquest divendres, 1 d’octubre a les 20h, a la Sala Gran del Kursaal en una coproducció de Puça Espectacles, La Jarra Azul i El Festival Grec de Barcelona.

L’obra, que es va estrenar al Teatre Akadèmia de Barcelona dins del Festival Grec de Barcelona, és un cant a la llibertat i a l’esperança, donant veu, des d’una mirada actual, a la història de tots aquests exiliats i exiliades que es fan dir «Els fills de Neruda», tot recuperant un fet històric que, a diferència d’altres semblants, sembla haver quedat onejant, perdut, en la fràgil memòria espanyola.

El muntatge, que parteix de la novel·la gràfica ‘Winnipeg’ de Laura Martel, està dirigida per Norbert Martínez i interpretada per Laia Alberch, Laura María González, Martí Salvat i Edu Tudela. Les entrades per veure ‘Winnipeg’ tenen un preu de 18 € (15€ per majors de 65 anys i 6€ amb Carnet Galliner i menors de 25 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a www.kursaal.cat. Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb una reducció de l’aforament i l’ús de mascareta durant tota la funció.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
CIRC
El Circo Encantado porta misteri, riures i circ de gran format per a tota la família
CULTURA
El musical 'ILSE, L'ÚLTIMA CANÇÓ D'AUSCHWITZ' arriba diumenge al Kursaal
CULTURA
‘Permagel’ d’Eva Baltasar arriba aquest divendres al Kursaal

MANRESA
El cicle MOU-TEatre presenta una nova creació col·lectiva
CULTURA
El Cicle d’arrel porta aquest dissabte al Kursaal el concert ballable amb el grup de folk Bauma
CULTURA
El cicle RBLS torna aquest dissabte al teatre Conservatori amb ‘Els miserables’
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]