Dijous 10 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Llibres a 10 euros
Com cada any per aquestes dates i amb les festes de Nadal a sobre, la Llibreria de la Diputació de Barcelona ofereix una selecció de llibres a preus assequibles que, coincidint amb l’època nadalenca, es converteixen en un regal ideal per a aquests dies perquè sens dubte un llibre sempre és el regal perfecte.
Llibres a 10 euros.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
04/12/2021 15:42
El muntatge d’’El Retaule del Flautista’, amb més de vuitanta intèrprets de la Catalunya Central
Manresa Diu Prou, torna omplir la plaça Neus Català i Pallejà
Activitats per al nou curs a Fonollosa
Excel·lent cum laude per a la tesi doctoral d'Oriol Massegú
D’aquesta manera de l’1 de desembre al 9 de gener, i fins a exhaurir existències, la llibreria ofereix una selecció de llibres a 10 €. I si es compren dos o més us emportareu de regal un lot de llibres amb cinc contes de Nadal. Aquest any, i sota l'eslògan “Per Nadal, un llibre és un regal” es pot trobar una selecció de llibres de gran qualitat, editats per la corporació.

Trobareu també llibres de molts àmbits com ara: fotografia, monuments, pintura, botànica, trens, teatre, parcs, muntanyes, mar, tradició, història o sobre Barcelona. I si es vol conèixer la història d’algun poble en concret, les seves tradicions o llegendes i misteris, a la Llibreria hi ha molts llibres editats pels municipis on es pot descobrir tots aquests secrets i molt més. La selecció de títols, les darreres novetats i les millors recomanacions per aquest Nadal es poden consultar amb detall a la pàgina web de la Llibreria.

La Llibreria

És un espai obert a tota la ciutadania, tant públic en general com professionals especialitzats tenen a la seva disposició més de 9.500 exemplars en existències i un fons total de 20.000 títols. Inclou edicions de la Diputació de Barcelona, de la Generalitat, dels Ministeris i dels municipis i diputacions. També de les institucions que depenen d’aquestes administracions. A la Llibreria hi ha edicions de caire tècnic per al desenvolupament de les funcions de les administracions. També hi ha publicacions de caire divulgatiu.

La Llibreria disposa d’una botiga en línia on s’hi troben totes les publicacions. N’hi ha d’electròniques, descarregables gratuïtament i d’altres amb PVP, i en paper. Al web es pot pagar amb targeta. A més, amb el carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals hi ha un descompte també.

El web de la Llibreria ofereix un sistema de notificació de novetats editorials mitjançant la subscripció a les matèries que interessin. A més es poden encarregar publicacions, i en cas de no trobar-se, la Llibreria fa la cerca per aconseguir-les, sense oblidar el servei d’impressió a demanda per algunes de les edicions de la Diputació de Barcelona. Aquest servei consisteix en imprimir només els exemplars que es demanen. D’aquesta manera la Diputació contribueix a la sostenibilitat del planeta.

La Llibrer es troba físicament a la seu de la Diputació de Barcelona, a l’avinguda Diagonal 393. Es pot contactar a llibreria@diba.cat i al telèfon 93 402 25 00. De dilluns a divendres de 9 a 15:00h, i de dilluns a dijous de 16h a 18:30h. Al web www.llibreria.diba.cat les 24h.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LLIBRES   DIBA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
El programa "Escolta Jove" ha atès més de 267.000 persones en quatre anys
ACTUALITAT
Suport als municipis per a un estiu lliure de violències masclistes
ACTUALITAT
BIBLIOBÚS+ inverteix prop de 3,5 milions d'euros en renovar vehicles

ACTUALITAT
Suport al món local en la lluita contra la segregació educativa
ACTUALITAT
Reforç de les inspeccions per evitar intoxicacions alimentàries a l'estiu
ACTUALITAT
1.067 hectàrees cremades a la província de Barcelona des de principi d'any
Manresa Diu Prou, torna omplir la plaça Neus Català i Pallejà
Les butaques del Kursaal ja són història
Afectacions de trànsit per la celebració de la Diada Nacional de Catalunya
Quatre propostes de ball participatiu a la programació de l'Humus Mediterrani
Dalí, Brossa, Perejaume i Mariscal revelen la seva ànima barroca
Activitats per al nou curs a Fonollosa
Excel·lent cum laude per a la tesi doctoral d'Oriol Massegú
Comencen les obres de la plaça i la vorera de la Biblioteca-Centre Cultural


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]