Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa Turisme ofereix visites guiades gratuïtes cada dia 22 de mes
La visita gratuïta és “Manresa, cor de Catalunya”, un recorregut pels espais més emblemàtics de la ciutat, on es repassen els elements clau vinculats a l'experiència ignasiana.
Espai 1522. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
16/01/2022 14:43
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Manresa Turisme ofereix aquest any 2022 la visita guiada “Manresa Cor de Catalunya” de manera gratuïta cada dia 22 de mes, independentment del dia de la setmana en què caigui. Es tracta d’una visita guiada pels espais més emblemàtics de la ciutat, fent un recorregut cronològic, des de la Basílica de la Seu fins a l’Espai Manresa 1522, i passant també pel renovat Carrer del Balç.

Enguany, per tal de reforçar el programa Manresa 2022 i el paper de la ciutat com a final del Camí Ignasià, s’han incorporat al discurs de la visita elements directament vinculats amb l’experiència d’Ignasi de Loiola a la ciutat, com la relació amb l’artista alemany Joseph Beuys, l’explicació de l’escultura de l’Acollida de Ramon Oms i, per descomptat, una explicació dels principals actes del programa d’actes Manresa 2022, així com tota la informació relacionada amb el producte turístic del Camí Ignasià.

Les visites tenen una durada de dues hores i s’inicien a les 11.30 del matí. Les reserves gratuïtes per als dies 22 ja es poden fer a la web de Manresa Turisme www.manresaturisme.cat. La mateixa visita es pot fer de dimarts a dissabte, també a les 11.30 h, a un preu de 8 euros per persona (entrada general) i de 7,2 euros la tarifa reduïda.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA TURISME   VISITES 
També et pot interessar:
MANRESA
Les visites a la Manresa Desconeguda esgoten totes les entrades disponibles
MANRESA
Sis-cents cinquanta alumnes participaran aquest curs en les visites escolars a l'Ajuntament
MANRESA
Els nous grups de la Manresa Desconeguda permeten encabir les persones en llista d'espera i ofereixen 100 places més

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa amplia places per les visites a la Manresa Desconeguda
MANRESA
El proper 26 d'agost s'obren les inscripcions per a les Visites a la Manresa Desconeguda
MANRESA
Can Font i l’antic escorxador seran les visites a la Manresa Desconeguda
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]