Dimarts 28 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La 10a edició del Joc de Ciutat de la Llum torna en modalitat presencial
Després del canvi forçat a modalitat virtual de l’any passat, l’Equip d’Esplais del CAE prepara el joc de Ciutat de la Llum basat en la història d’Ignasi de Loiola en un format presencial.
La 10a edició del Joc de Ciutat de la Llum torna en modalitat presencial. Foto: CAE

ACTUALITAT / Redacció/ Jordi Preñanosa  
27/01/2022 14:47
Tanca una altra edició de l'Ecoviure marcada per l'èxit de les jornades professionals
Nova victòria del Centre d'Esports Manresa al camp de l'Europa B
Vint anys de la cursa urbana de la ciutat de Manresa
Els treballs d'instal·lació dels nous contenidors s'iniciaran aquest dilluns
Ignasi de Loiola està a la ciutat de Manresa, ja ha acabat d'escriure el seu llibre d'Exercicis Espirituals i vol portar-lo a impremta, però s’adona que del llibre només en queden les cobertes! Així comença el joc de Ciutat de la Llum que l’equip d’Esplais del CAE està organitzant pel dissabte 12 de febrer a la tarda al Centre Històric de Manresa, amb inici i fi a la Plaça Major.

Els participants del joc hauran d'ajudar a Ignasi de Loiola anant a cada ubicació, superar la prova i aconseguir una pàgina del llibre. Compte! Per la ciutat hi ha el Senyor Pantalla, al qui no li agrada gens la lectura i diu que no serveix per res, i es dedica a requisar llibres i pàgines de llibres a tots els manresans i manresanes. Si un equip se'l troba, haurà de superar un petit repte i qui guanyi es quedarà la pàgina obtinguda.

Totes les persones que es vulguin apuntar, ho poden fer de manera gratuïta a través de la pàgina web del cae.cat. L’activitat està pensada per equips d’entre 3 a 5 participants, adreçada al públic familiar i a entitats d’educació en el lleure, amb infants d’entre 8 i 13 anys.

El Joc de Ciutat de la Llum està organitzat per l’Equip d’Esplais del CAE, el CAE i fundació La Xarranca, amb el suport de l’Ajuntament de Manresa, el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya; i forma part del programa de les Festes de la Llum i de la programació de Manresa 2022.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JOC DE CIUTAT   CAE   FESTES DE LA LLUM 2022 
També et pot interessar:
LES PROPOSTES D'OCI
La 23a Setmana de Jocs al Carrer consolida Manresa com a capital del joc
LES PROPOSTES D'OCI
Jocs per passar una bona estona amb els amics o família
LES PROPOSTES D'OCI
La Setmana de Jocs al carrer ja ocupa les places del centre històric de Manresa

LES PROPOSTES D'OCI
L’”Animalada” de la companyia Katakrak inaugurarà la 23a edició de la Setmana de Jocs al Carrer
LES PROPOSTES D'OCI
El CAE dona el tret de sortida a una Escola d’Estiu
LES PROPOSTES D'OCI
Oriol Serra guanya el 14è Torneig de Catan del CAE
Els treballs d'instal·lació dels nous contenidors s'iniciaran aquest dilluns
Festa de la Rosa del PSC del Bages Berguedà i Solsonès
Segona plantada al Bosquet de Sant Joan de Vilatorrada
A les sis de la tarda ja es fa de nit
El Cercle Artístic de fa la proposta de posar el nom de Jaume Casacuberta a la Sagrada Família
Partit entretingut el jugat entre el CN Manresa FIbracat i el B del CN Atlètic Barceloneta
El CN Manresa cau amb dignitat a la piscina del poderós Elx
El BAXI Manresa perd a la pista del Real Madrid sense perdre la cara del partit


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]