Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Mantenir les lleres fluvials en bones condicions
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha implementat un nou model per tal que les lleres fluvials del municipi estiguin en bon estat de neteja i conservació durant un període de temps més llarg, el què suposarà un important estalvi econòmic.
Mantenir les lleres fluvials en bones condicions. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
04/02/2022 13:48
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fins ara, es netejaven de forma regular aquests espais tallant el canyissar existent, fet que, a causa del ràpid creixement d'aquesta planta, ocasionava que en un breu període de temps l'espai tornés a estar en males condicions. El nou model que s'està implementant aquesta temporada consisteix en, per una banda, arrencar les plantes invasores des de l'arrel per tal que el rebrot sigui més lent, i per l'altra, se sembren llavors d'espècies de ribera que ajuden a consolidar els torrents i eviten que el canyissar envaeixi la zona. També es duen a terme tasques de retirada de sediments que puguin reduir la capacitat de desguàs de les lleres.

Durant quatre setmanes s'estan fent aquests treballs al torrent de les Feixes del Torrent Bo i del Riu d'Or i al tram final del torrent de Torroella a la desembocadura cap al riu Llobregat. En aquest punt la neteja també ha de servir per evitar els problemes que es causen a l'N-141C i al barri de Torroella de Baix, quan es registren episodis de pluges intenses. La realització d'aquests treballs ha suposat una inversió de més de 80.000 € que s'han finançat íntegrament a través d'una subvenció de l'Agència Catalana de l'Aigua, fruit de la prèvia sol·licitud d'aquests projectes per part de l'Ajuntament.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LLERES FLUVIALS   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
La Policia Local realitza una campanya de control del consum d’alcohol i drogues al volant
ST. JOAN
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament arranjarà i posarà il·luminació a l’aparcament de davant de l’escola Paidos

ST. FRUITÓS
Els centres educatius de Sant Fruitós de Bages celebren jornades de portes obertes
ST. VICENÇ
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
ST. FRUITÓS
La Nit del Canet Kids i una sessió DJ al pavelló festa del Carnestoltes
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]