Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Bages Turisme oferirà 4 tallers gratuïts
Els tallers se centraran en aspectes com els plans d’igualtat, la creació de vídeos per xarxes socials, l’storytelling com a estratègia de comunicació i la publicitat en xarxes socials.
Bages Turisme oferirā 4 tallers gratuīts.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/03/2022 16:44
El pregó infantil de les Festes de la Llum, les millors imatges
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
Bages Turisme ja té a punt el programa de Tallers de Turisme per aquest any, un seguit d’accions de formació gratuïtes per al sector turísitc amb l’objectiu de millorar el posicionament tant de les empreses com de la pròpia destinació. Enguany es faran 4 tallers, tots ells en format virtual. El primer tindrà lloc el dia 30 de març i anirà sobre plans d’igualtat al sector turístic. Aquest taller és forma part de les sessions de formació obligatòries que han de fer les empreses que vulguin acreditar-se amb el segell Biosphere de Turisme Sostenible. En aquest taller s’explicarà què és un pla d’igualtat en les empreses turístiques i quina legislació els afecta. Des del març d’aquest any, totes les empreses amb més de 50 treballadors directes o indirectes han de disposar d’aquest document.

El segon taller es farà el 26 d’abril i parlarà de l’storytelling i el turisme sostenible com a elements per millorar l’experiència turística. Durant el taller s’aprendrà en què consisteix aquesta eina de comunicació i com les empreses que ofereixen serveis turístics poden utilitzar-la per atraure i comunicar les seves accions en turisme sostenible. Aquesta formació també forma part del programa d’acreditació per al segell Biosphere.

El dia 27 de maig tindrà lloc el tercer taller, que aquest cop estarà centrat en la creació de vídeos per a xarxes socials. Els participants aprendran trucs i consells per crear vídeos per a les seves xarxes i veuran les possibilitats que ofereixen plataformes com YouTube, Instagram o TikTok.

El programa de Tallers de Turisme es tancarà el 8 de novembre amb un taller sobre com fer anuncis a Facebook i Instagram. En aquesta formació s’explicarà de quines maneres es poden crear campanyes d’anuncis perquè es visualitzin a Facebook i Instagram i arribar al màxim de persones a partir de consells específics i l’anàlisi de casos reals.

Els Tallers de Turime són una iniciativa de la Cambra de Comerç de Barcelona i la Diputació de Barcelona i tenen per objectiu millorar la competitivitat de les empreses del sector. Per a Agustí Comas, conseller de Turisme del Consell Comarcal del Bages, “amb aquests tallers volem facilitar eines per a què les empreses del sector turístic de la nostra comarca millorin el seu posicionament i avancin cap a la sostenibilitat, la comunicació, la creació i comercialització de producte turístic i, en definitiva, ajudar-los a fer una gestió més eficient del seu negoci”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES TURISME 
També et pot interessar:
LA FOTO DEL DIA
El Poble Vell de Súria conserva tot l’encant medieval
LA FOTO DEL DIA
Després de les festes de Nadal, tornem a les coses senzilles
BAGES
El Bages és una destinació ideal per a les famílies que estimen la natura

BAGES
Ganes de descobrir el Bages
BAGES
Que el 2026 sigui any d’escapades, de viatges amb calma
BAGES
Pessebres vivents, fires i mercats, pastorets, concerts i activitats familiars
Manresa perd una parròquia
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
El pregó infantil de les Festes de la Llum, les millors imatges
El Carnaval omplira els carrers d’Artés el pròxim 28 de febrer
El saxofonista Llibert Fortuny, acompanyat per una Big Band, oferirà al Kursaal un concert


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]