Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

300 cantaires tornaran a pujar a l’escenari del Kursaal dins el projecte Canta Gran
Després d’un any d’aturada per la pandèmia, cors de gent gran de Manresa i comarca tornaran a ser protagonistes de Cantagran, una proposta impulsada des de l’Auditori de Barcelona i que al Kursaal arriba a la setena edició.
300 cantaires tornaran a pujar a l’escenari del Kursaal dins el projecte Canta Gran.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
08/03/2022 12:32
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Gairebé 300 cantaires de diverses formacions corals de gent gran de Manresa i el Bages participaran aquest dimarts i dimecres al Canta Gran, un projecte participatiu impulsat des de l’Auditori de Barcelona adreçat a gent gran que preparen un espectacle per estrenar-lo dalt de l’escenari. El teatre Kursaal de Manresa acull la setena edició del projecte amb molta il·lusió, després d’un any d’aturada a causa de la pandèmia, en què interpretaran ‘El cafè de la vida’, una història creada per Gemma Ventura i musicada pel compositor Josep Ollé, que dignifica totes les etapes de la vida i que brinda amb el que hem estat, amb el que som, i amb el que serem.

Els cantaires han fet 3 assajos previs per preparar els concerts del dimarts 8 i dimecres 9 de març, a les 18h, amb aproximadament 150 cantaires per funció. Enguany el concert de demà dimarts comptarà amb els participants dels Cor FUB + Gran de Manresa, la Coral de La Verbena de Sant Joan de Vilatorrada i Taral·lejant Albades de Calders totes tres dirigides per Rosa Ortega, Coral Harmonia sota la direcció de Montse Perramon, Les Veus de Castellnou amb la direcció de Xavier Ros, la Coral d’Aguilar de Segarra amb direcció de Laia Giralt, L’Albada dirigida per Josep Guiteras, Dintre el Bosc canta dirigida per Anna Giralt i la coral Amistat de Cardona dirigida per Elena Ribera. La sessió del 9 de març, tindrà com a cantaires els Tallers de Barris de Manresa que seran: la Font dels Capellans, la Balconada, Vic-Remei, Crta. Santpedor, Pl. Catalunya, Valldaura, Escodines, el Xup, Mion, Cots, Guix i Pujada Roja totes dirigides per Pep Torras.

La direcció musical de l’espectacle anirà a càrrec, dimarts, de Montserrat Meneses, amb direcció escènica de Toni Vinyals i al piano, Marc Sumsi. I dimecres, la direcció musical anirà a càrrec d’Oriol Castanyer i direcció escènica d’Ignasi Tomàs i al piano Dani Garcia. En tots dos concerts hi haurà com a solistes Isabel Soriano i Joan Valentí, i els músics Rafel Iniesta (contrabaix) Sara Balasch (violí) Marta Urzaiz (clarinet) i Naia Membrillera (percussions).

A ‘El cafè de la vida’ coneixerem la història del Climent i la Rita, que fa més de quaranta anys que no es veuen. Havien nascut i crescut al mateix poble, en què després d’enamorar-se i estar junts, tot va canviar. Tots dos van traçar camins ben diferents i avui, com si el temps no hagués passat, es retroben al "Cafè de la vida". Les entrades, que tenen un preu de 8€ (per a majors de 65 anys un preu de 6€), es poden comprar a les taquilles i per internet a www.kursaal.cat. Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb l’ús de mascareta durant tota la funció.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CANTA GRAN   KURSAAL   CULTURA  
També et pot interessar:
CULTURA
El musical 'ILSE, L'ÚLTIMA CANÇÓ D'AUSCHWITZ' arriba diumenge al Kursaal
CULTURA
‘Permagel’ d’Eva Baltasar arriba aquest divendres al Kursaal
CULTURA
El Cicle d’arrel porta aquest dissabte al Kursaal el concert ballable amb el grup de folk Bauma

CULTURA
El cicle RBLS torna aquest dissabte al teatre Conservatori amb ‘Els miserables’
CULTURA
Ariadna Chmelik clourà aquest diumenge a l’Espai Plana de l’Om el cicle dedicat a les Suites de Bach
CULTURA
L’alumnat de Manresa Teatre Musical porta al Conservatori ‘Oz, la història no explicada’
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]