Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Congrés JSC
La Joventut Socialista de Catalunya de les Comarques Centrals (Bages, Berguedà i Solsonès) va celebrar aquest cap de setmana el Congrés Extraordinari, en el que ha resultat elegida la santjoanenca Andrea Marcuello com a primera secretaria. Marcuello, és la primera dona que lidera l’organització des de la seva formació i inicia així un primer mandat amb una executiva que incorpora nous perfils joves.
Congrés JSC.

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/03/2022 15:31
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Montse Albacete, regidora de l’Ajuntament de Súria, acompanyarà a Marcuello al capdavant de l’organització com a viceprimera secretària i secretaria de feminisme, mentre que el manresà Mario Estrada ocupara la secretaria d’organització. L’alcalde de Súria, Albert Coberó, manté el seu càrrec com a secretari de política municipal i acció institucional. La resta de l’executiva la completen la santjoanenca Saray Pulido, qui s’estrena a l’executiva i al partit amb la secretaría de Comunicació i Acció a Xarxes, el castellgalinenc Marcel Gimeno com a secretari d’Acció Política i el manresà Axel Velasco, ocupant la secretaría d’idees i programes. Ferran Verdejo, secretari d’organització de la JSC nacional, formarà part també de l’executiva com a membre nat.

Aquest Congrés Extraordinari va ser celebrat a causa de que el que havia sigut primer secretari fins ara, Ángel Sáez, va decidir que era moment de fer un pas enrere després de més de 7 anys al capdavant de la formació socialista, en els quals la federació va créixer notablement i va aconseguir més reconeixement a nivell nacional. Tot i això, continuarà formant part de la nova executiva com a vocal. Sáez, va agrair tota la confiança en ell durant tots aquests anys i va remarcar el treball en conjunt. L’acte va finalitzar amb els parlaments de Cristòfol Gimeno, primer secretari del PSC Bages, Berguedà i Solsonès, Ot Garcia, primer secretari de la JSC Nacional, i de la escollida primera secretaria de les Comarques Centrals, Andrea Marcuello.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PSC 
També et pot interessar:
POLÍTICA
El PSC de Sant Joan impulsa una recollida de signatures contra el nou model de recollida
POLÍTICA
La Federació del Bages, Berguedà i Solsonès organitza un cinefòrum sobre el 47
POLÍTICA
El PSC de Cardona critica la pèrdua de més de 360.000€ per part del govern

POLÍTICA
“La central hidroelèctrica reversible de la Baells serà un motor de progrés
POLÍTICA
Festa de la Rosa del PSC del Bages Berguedà i Solsonès
POLÍTICA
Reunió conjunta de les Executives de la Agrupació del Berguedà, i la de la Federació XI del PSC
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
L’Ajuntament ofereix noves propostes de formació gratuïtes en el marc dels Tallers Ocupa’t


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]