Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Inscripcions obertes per als cursos de formació del CEDEM a l'abril
Totes les propostes són gratuïtes i estan adreçades a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació. Les places en aquestes formacions són limitades i requereixen inscripció prèvia.
Inscripcions obertes per als cursos de formació del CEDEM a l'abril. Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
25/03/2022 13:52
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El Centre de Desenvolupament Empresarial de l’Ajuntament de Manresa (CEDEM) ofereix aquest pròxim mes d’abril diversos cursos presencials i en línia gratuïts adreçats a persones emprenedores i empreses amb l’objectiu de millorar la seva formació i  ampliar els recursos per poder consolidar la sev a idea de negoci o fer créixer la seva empresa.

 Els cursos previstos són els següents:

Digitalitza el teu negoci i triomfa! Pla de digitalització per a emprendre. Dilluns 4 d’abril i dijous 7 d’abril de 9 h a 13 h. (On-line)
Aquest curs té la finalitat de conscienciar de la necessitat que persones emprenedores i pimes integrin estratègies de transformació digital per mantenir i potenciar la seva competitivitat.  Entendre com s’ha de definir l’estratègia de transformació digital, i quines són les eines i metodologies a seguir en la seva implantació. Es durà a terme, per part de cada participant, un primer esborrany del seu Pla de Transformació Digital pel seu negoci.

Fiscalitat bàsica per autònoms. Dimecres 6 d’abril i divendres 8 d’abril de 9.30 h a 13.30 h. (Presencial). Aquesta formació està adreçada a conèixer quins són els principals impostos, directes i indirectes, que han de suportar els empresaris autònoms. Tenir clar el calendari fiscal i les obligacions comptables. Saber calcular i confeccionar les principals declaracions trimestrals i llibres comptables

Responem 5 preguntes clau sobre la situació econòmica del teu negoci i que no sabies com contestar – Dijous 21 i divendres 22 d’abril de 9.30 h a 13.30 h. (Presencial).
Amb aquesta proposta es donaran a conèixer les pautes per a una anàlisi econòmica de l'activitat de persones autònomes i microempreses, i respondre les cinc  preguntes clau necessàries per a la gestió d'un negoci i que permeti a la persona promotora saber com està l'activitat o l'empresa, quins aspectes estan assolits i quins es poden millorar.

Què és i com utilitzar el WhatsApp Business – Dimarts 26 d’abril d’11 h a 12.30 h. (On-line). Aquest curs pretén donar les claus de WhatsApp Business, una eina gratuïta que s'ha dissenyat expressament per a les petites empreses. Amb l'aplicació es poden destacar els productes i/o serveis, comunicar-se fàcilment amb els clients de manera fàcil i respondre les seves preguntes durant l'experiència de compra. Permet també crear un catàleg i fa ús d’eines especials per automatitzar, ordenar i respondre missatges ràpidament. Aprendrem a com fer servir aquesta eina i com treure’n el màxim profit.

Requisits bàsics dels establiments comercials i de serveis – Dimecres 27 d’abril de 10 h a 11.30 h. (Presencial). Una formació que intenta donar resposta el que es necessita saber per a obrir el teu establiment? En aquesta sessió rebreu la informació sobre els requisits mínims i normativa  per a una correcta gestió dels establiments comercials i de serveis. Es parlarà de normativa lingüística, fulls reclamació, tiquet o factura,...Horaris comercials, regulació de les activitats de promoció (rebaixes, liquidació, saldos,...), gestió de residus, associacionisme.

Taller de copywriting digital. Els 10 grans secrets per redactar textos que generen resposta – Dijous 28 d’abril de 9.30 h  a 14.30 h. (Presencial). Aquest taller està dissenyat per entendre les claus de la redacció persuasiva amb voluntat publicitària i de la redacció de continguts de valor per generar afinitat. Saber com redactar continguts a les xarxes socials més accessibles a persones emprenedores i veure molts exemples de continguts inspiradors. Durant l’abril també hi haurà la formació específica per a persones emprenedores: Comença a emprendre, El pla d'empresa on-line,  Avalua la teva idea de negoci i Finançament i ajuts per a persones emprenedores.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CEDEM   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]