Dijous 23 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Han mort sis persones a les carreteres catalanes
El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que des de les 15 h de divendres 29 fins a les 10 h del diumenge, han mort sis persones en cinc accidents de trànsit a les carreteres catalanes.
Han mort sis persones a les carreteres catalanes.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
03/05/2022 10:44
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Les institucions de la Plataforma C-55 valoren l’anunci del Govern
La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central culmina una nova promoció
Han mort dos motoristes i quatre conductors de turisme. En el cas dels dos motoristes, els dos sinistres han estat amb sortida de via i sense cap altre vehicle implicat. En la resta d’accidents, hi ha hagut dos xocs frontals, presents actualment en 4 de cada 10 accidents mortals a la xarxa viària, i una sortida de via amb un sol turisme implicat. Les sortides de via estan associades habitualment a distraccions o excés de velocitat. Convé destacar, a més, que quatre dels cinc accidents s’han produït en la franja de tarda i que la sinistralitat s’ha produït de forma molt dispersa, en cinc vies diferents.

La cronologia dels sinistres mortals ha estat la següent: el divendres 29 a la tarda, un motorista de 62 anys va patir una caiguda a la C-16 a Cercs; ahir dissabte tarda, es va produir xoc frontal entre dos turismes a la C-35 a Cardedeu, que va suposar la mort dels dos conductors i una passatgera en estat crític;  dissabte a la nit, es va registrar a la C-55 a Callús un nou xoc frontal entre dos turismes, en què el conductor d’un dels dos turismes, un home de 38 anys, veí de Navàs, va morir a l’hospital; quasi a la mateixa hora, dissabte, també es va produir un sinistre mortal a la C-233 a les Borges Blanques: una sortida de via i posterior xoc contra una tanca d’un turisme, amb el resultat de mort per part del conductor, un jove de 20 anys i veí de d’Arbeca; finalment,  diumenge, un motorista va morir en una caiguda a la T-318 a Pratdip. El Servei Català de Trànsit destaca, a més, que aquest cap de setmana s’ha registrat un 12% més de mobilitat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TRANSIT   ACCIDENTS 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Balanç de la sinistralitat a la xarxa viària catalana fins al 31 de desembre de 2025
ACTUALITAT
Nova campanya de trànsit: "Per evitar accidents, anticipa't"
ACTUALITAT
Balanç de la sinistralitat a la xarxa viària catalana fins al 30 de novembre

ACTUALITAT
Aquesta Castanyada dona 0,0
ACTUALITAT
Campanya policial per reduir les distraccions durant la conducció
ACTUALITAT
Balanç de la sinistralitat de l'estiu a les carreteres catalanes
La Buresa i les roses de Sant Jordi
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
AMPANS impulsa una jornada per atraure professionals en l’àmbit residencial i de llars
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
La llegenda de Sant Jordi explicada pel Jan i la Júlia torna al pati del Kursaal aquest Sant Jordi


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]