Diumenge 02 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sallent tornarà a viure les Enramades en format complet
Les Enramades de Sallent seran del 16 al 20 de juny, retornant al format complet que no es va poder fer durant aquests dos últims anys.
Sallent tornarà a viure les Enramades en format complet. Foto: AJS

SALLENT / Redacció/Sergi Vàzquez   
07/06/2022 14:55
L’entorn del Monument a la Mineria s’omple en un emocionat homenatge a Pau Simon Garcia
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
S’ha presentat la programació d’Enramades de Sallent, una festa i tradició molt arrelada al municipi que consisteix en l’engalanament dels carrers de la Vila durant la festivitat de Corpus. Declarada Festa Tradicional d’Interès Nacional, és la més representativa del patrimoni cultural de Sallent i el seu origen es remunta a l’època medieval.

Enguany, després de dos anys de pandèmia, la festa recupera el seu format complet i els carrers de Sallent tornaran a omplir-se de colors i sensacions gràcies a obres d’art fetes pels veïns i veïnes amb tota mena de material. La presidenta dels Amics de les Enramades, Mari Calvo, destaca que “és gràcies als enramadors i enramadores més veterans que la tradició més antiga de la nostra vila hagi arribat als nostres dies i continuï viva”.

Per part de l’Ajuntament de Sallent, el regidor de Cultura i Festes, Diego Miranda, ha volgut agrair i reconèixer la feina de tota aquella gent que engalana els carrers i posar de relleu aquesta festa. En paraules de l’alcalde Oriol Ribalta, “cal que apreciem aquest tresor que ens ve de lluny i que volem fer perdurar per sempre”.

Des del Dijous de Corpus 16 de juny i fins al dilluns 20 de juny, els carrers enramats estaran acompanyats d’activitats culturals i d’oci per a tots els gustos: concerts musicals, espectacles infantils, concurs de pintura ràpida, tornejos de futbol, espectacles teatrals i un llarg etcètera. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ENRAMADES   SALLENT   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
ST. FRUITÓS
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe
BAGES
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària de la seva història

ST. VICENÇ
El ple de Sant Vicenç aprova per unanimitat la moció d'ERC
BAGES
L’Ajuntament de Callús s’oposa al projecte actual de la planta de biogàs de Sant Mateu de Bages
ST. FRUITÓS
L'Ajuntament de Sant Fruitós desmenteix les afirmacions difoses sobre el projecte del nou CAP
El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Catalunya reforça les estratègies comunitàries per avançar cap a l'eliminació de les hepatitis víriques
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d’odi
Sense gols entre el CE Manresa i el Reus FC Reddis en el segon test de pretemporada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]