Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tornen les Vesprades de Fonollosa amb The Sey Sisters, Obeses i Reggae per xics
Els propers caps de setmana tornen els concerts a les Vesprades sota l'Alzina, el festival estiuenc que des de fa 16 anys se celebra a l'alzina centenària del Mas Querol, a Fonollosa.
Tornen les Vesprades de Fonollosa amb The Sey Sisters, Obeses i Reggae per xics.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
01/07/2022 19:53
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
El dissabte 9 de juliol, oferirà un concert THE SEY SISTERS, Amb un so renovat i un missatge feminista i antiracista, un trio d’artistes afrocatalanes ens porta un missatge d’esperança amb el seu nou treball, un disc que respira frescor, energia i bones vibracions.  El dissabte el 23 de juliol serà el torn d’ OBESES. La seva eclèctica proposta musical, única, valenta i molt personal, és totalment atípica i pot abraçar diversos gèneres en perfecta harmonia: des del rock dur fins a la sardana i l’havanera, passant per la simfonia clàssica, les fugues corals, la rumba o el gypsy-jazz. L’oferta d’Obeses no deixa ningú indiferent i suscita adhesions incondicionals o rebuig frontal. És el preu de l’originalitat i la llibertat artística.

I el diumenge 24 de juliol, com a novetat s’estrenen les Vesprades familiars amb THE PENGUINS Reggae per xics. La banda de música jamaicana coneguda pel projecte familiar Reggae per Xics, presenta el seu quart disc, Herois de cartró. El grup de Sant Feliu de Llobregat, format per 10 músics, dobla l’aposta i recupera el projecte dirigit al públic adult, en el seu disc més personal on per primer cop canten en català. El treball inclou 11 temes propis on la banda continua reivindicant els ritmes jamaicans alhora que explora una sonoritat més pop.

Les entrades s'han de comprar anticipadament a la pàgina web vesprades.cat, ja que l’aforament és limitat. Qui ho desitgi també podrà sopar a la zona habilitada expressament a l'espai gastronòmic de l'Era. L'organització ha posat a la venda el tiquet Sarró i el tiquet Sarronet, que consisteix en una caixa individual amb diversos productes de proximitat i que inclou beguda (amb copa de vi local Més que Paraules, cervesa o refresc). El menjar serà elaborat per MengemBages, i els tiquets s'han de comprar anticipadament de manera telemàtica.

Les Vesprades sota l'Alzina estan organitzades per una comissió de l'ACR de Fonollosa, i compten amb la col·laboració de l'Ajuntament de Fonollosa, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, entre d’altres patrocinadors i col·laboradors.

En edicions passades artistes com Els Amics de les Arts, Blaumut, Ramon Mirabet, Sopa de Cabra, Els Catarres, Roger Mas amb la Cobla Sant Jordi, Sanjosex, Andreu Rifé, Judit Neddermann, Manu Guix, Beth, Quartet Mèlt, Cesk Freixas, Anna Roig i l’Ombre de Ton Chien o Carles Belda han actuat sota l’Alzina. Una proposta que posa en contacte música i natura i que s’ha fet un lloc en l’oferta cultural de les nits d’estiu a la Catalunya Central.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: VESPRADES SOTA L'ALZINA   FONOLLOSA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
La Policia Local realitza una campanya de control del consum d’alcohol i drogues al volant
ST. JOAN
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
ST. VICENÇ
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina

ST. FRUITÓS
La Nit del Canet Kids i una sessió DJ al pavelló festa del Carnestoltes
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra la 51a edició del Concurs de Pintura Ràpida de la Festa de l’Arròs
BAGES
El fenomen natural ‘Flor de Sol’ torna a Castellbell i el Vilar el 17 de febrer
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]