Dimarts 09 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Carles Pons és el nou president del Rotary Club de Manresa - Bages
Ha agafat el relleu a Montserrat Cullerés, presidenta de l'entitat durant l'últim any.
Carles Pons és el nou president del Rotary Club de Manresa - Bages.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
05/07/2022 16:47
La Fira Viba tanca una nova edició amb una gran èxit de públic
L'Ajuntament de Manresa convoca el Premi del Consell Municipal de les Persones Grans
Nou cap de setmana de tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
Herrerías es el tercer fitxatge del Covisa Manresa
Carles Pons és el nou president del Rotary Club de Manresa-Bages. Ha agafat el relleu a Montserrat Cullerés, presidenta de l'entitat durant l'últim any. El seu nomenament va tenir lloc divendres en el transcurs de l'acte de renovació de la junta, que va tenir com a escenari Cal Segudet de Castellnou de Bages. L'acte, molt lluït, va comptar amb l'assistència d'un centenar de persones, entre socis del Rotary Club i les seves parelles, amics del Club i autoritats Rotàries. També hi van ser presents membres de diferents Clubs Rotaris del territori.

Carles Pons (Manresa, 1990) és un apassionat pel món sanitari, el màrqueting i la innovació́ que amb 22 anys va muntar Reanima, una empresa dedicada a la distribució de desfibril·ladors i formació en suport vital i primers auxilis. L'any 2021 Reanima va ser adquirit per Presaba, la nova Som Prevenció SL, empresa de la qual és soci i en la qual té un càrrec de direcció. Des del 2017 imparteix classes de primers auxilis als cicles formatius de l'Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet. Recentment ha estat escollit com a nou CEO de l'startup ADAN Medical Innovation. A banda, és president de Pimec Joves a la Catalunya Central i membre del ple de la Cambra de Comerç de Manresa.

Durant el seu mandat, el nou president vol apostar per aquests tres pilars: innovació, tecnologia i salut. L'entitat ja ha establert contactes amb una vintena d'startups catalanes, que acudiran a les pròximes reunions del club per explicar qui són i què fan amb l'objectiu d'apropar aquestes tres branques al Rotary Club de Manresa-Bages i a la societat i, d'aquesta manera, incentivar el potencial econòmic, empresarial i creatiu de Catalunya.

A banda, es donarà continuïtat als projectes que té en marxa el club, des de projectes i accions consolidades com són el Premi Protagonistes del Demà: Doctor Carles Garriga i el Premi Simeó Selga, fins a d'altres de més recents, centrades en el medi ambient. Els estatuts del Rotary Club de Manresa-Bages preveuen el canvi de presidència cada any. Per tant, Pons liderarà l'entitat fins el juny de l'any vinent.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ROTARY CLUB MANRESA-BAGES 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Fundació Montepio rep el 24è Premi Simeó Selga pels programes Conductàlia i Recondueix
ACTUALITAT
El sopar solidari “Taules per la Inclusió” ja ha reunit més de 480 persones i 48 empreses del Bages
ACTUALITAT
Jordi Puig Bartrina és el nou president del Rotary Club de Manresa-Bages

ACTUALITAT
El Rotary Club de Manresa-Bages organitza un sopar solidari per contribuir al projecte de La Parada
ACTUALITAT
Protagonistes Del Demà: Doctor Carles Garriga’ del Rotary Club de Manresa-Bages
ACTUALITAT
El Rotary Club de Manresa-Bages visita les instal·lacions del CDIAP
L'Ajuntament i la Cooperativa L’Agrícola arriben a un acord per dotar d’usos públics La Sala cooperativa
Detall d'un balcó del barri de la Mion
La Fira Viba tanca una nova edició amb una gran èxit de públic
Bany de medalles i de reconeixements per l'extraordinaria actuació de la representació sub16 de l'Avinent
L'atleta santfruitosenca de l'Avinent Manresa Mar Santanach va millorar ahir el Rècord Absolut
Nou cap de setmana de tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
L'Ajuntament de Manresa convoca el Premi del Consell Municipal de les Persones Grans
Trànsit reforça les accions per reduir la sinistralitat dels motoristes


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]