Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Caprabo dona suport a la lluita contra l'esclerosi múltiple
"Mulla’t” és una iniciativa solidària de la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM), per donar suport a la lluita contra aquesta malaltia.
Caprabo dona suport a la lluita contra l'esclerosi múltiple.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/07/2022 10:57
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
Caprabo i OleAurum, s’uneixen, al juliol, a la iniciativa "Mulla’t", promoguda per la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM), que té com a objectiu contribuir a la lluita contra l’esclerosi múltiple. Es calcula que hi ha més de 2,5 milions de persones afectades per la malaltia a tot el món, de les quals més de 5.000 han estat diagnosticades a Espanya i 9.000 a Catalunya. És el novè any que Caprabo, OleAurum i la FEM col·laboren en aquesta iniciativa, que, a més, compta amb el suport del Xef Carles Gaig. Així, durant el mes de juliol, per la venda de cada ampolla d'oli OleAurum d'Olis de Catalunya, que està disponible tant als supermercats Caprabo com a Capraboacasa, la fundació rebrà 1€.

Els fons recaptats es destinaran a continuar oferint serveis de neuro rehabilitació, atenció psicològica, i de formació i inserció laboral, per afrontar el diagnòstic i frenar l'impacte de l'esclerosi múltiple. Cristina Madrilley, d’RSC de Caprabo, explica que "Caprabo segueix demostrant el seu compromís amb la lluita contra l'esclerosi múltiple, una malaltia neurològica que afecta milions de persones al món i sobre la qual continua sent necessari conscienciar la societat. Gràcies a aquesta iniciativa, les més de 150.000 persones que diàriament compren als supermercats Caprabo". Rosa Masriera, directora executiva de la Fundació Esclerosi Múltiple, assegura que "per a la FEM és molt important dur a terme col·laboracions com aquesta, tant a nivell econòmic, per l'impacte i els beneficis que té la recaptació en les persones amb esclerosi múltiple; com a nivell de sensibilització i conscienciació, ja que aconseguim que el missatge arribi a moltes més persones".  La Fundació compta amb una xarxa de centres neuro rehabilitadors i ofereix serveis de formació i inserció laboral per a persones amb discapacitat física mitjançant el Centre Especial de Treball (FEM-CET). La Fundació també impulsa iniciatives de sensibilització i de captació de fons, com el "Mulla't" un dels actes solidaris més multitudinaris a Catalunya.

Un producte de proximitat Olis de Catalunya és l’empresa comercialitzadora d’oli d’oliva verge extra envasat OleAurum de la cooperativa de segon grau Unió Origen SCCL, pertanyent al grup cooperatiu Unió, que va ser constituïda l’any 1942. Té la seva central a Reus i està formada per 186 cooperatives que aglutinen unes 20.000 famílies d'agricultors. El Grup Unió destaca i és reconegut per la seva aposta per la sostenibilitat tant mediambiental com social, un ferm compromís tant amb els seus agricultors associats com amb el territori. 

Caprabo , companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona el 1959. Té una xarxa de gairebé 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia hi treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAPRABO   ESCLEROSI MÚLTIPLE 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Les piscines municipals de Solsona es mullen per l’esclerosi múltiple
ACTUALITAT
Per Reis, el tortell més solidari amb l'esclerosi múltiple
LA FOTO DEL DIA
El Caprabo d'AMPANS del carrer Barcelona tanca després de sis anys

SOCIETAT
Caprabo i Sant Joan de Déu, units contra la vulnerabilitat de les persones refugiades
SOCIETAT
Caprabo secunda amb Creu Roja i Fundació Surt la lluita contra la violència masclista
SOCIETAT
Caprabo crea una targeta que personalitza l'ajuda social
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]