Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Santpedor acomiada demà l'Estiu Jove amb el concert de Lildami i els tres grups finalistes del Concurs de Música Jove
Aquest divendres Santpedor clourà les activitats de l'Estiu Jove 2022 amb el Concert Jove, a partir de les 20h a Cal Llovet. Hi participaran els tres grups finalistes del 10è Concurs de Música Jove de Santpedor i el raper terrassenc Lildami serà l'encarregat de tancar la nit. L'entrada és gratuïta.
Santpedor acomiada demà l'Estiu Jove.

SANTPEDOR / Redacció/ Sergi Vázquez  
29/07/2022 11:22
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
Sharp (rock-metal), Fracàs (punk-indie en català) i Atzavara (rock-reggae-ska-punk) son les formacions finalistes escollides pel jurat. Provenen de diferents punts del territori català (Pallejà, Girona i Terres de Lleida) i tots ells estan formats per joves menors de 30 anys.  A banda de la possibilitat de tocar al concert jove de Santpedor, els tres grups opten al primer premi, valorat en 500€, i al segon i tercer premi, valorat en 250€. L'ordre dels guanyadors s'anunciarà el mateix dia al finalitzar el concert jove després del recompte de votacions del públic assistent al concert.

Cloenda de l'Estiu Jove 2022
El Casal de joves Lokal de la Vila de Santpedor ha programat un any més un juliol ple d'activitats esportives i de lleure dirigides al col·lectiu jove. En total s'han programat una vintena de propostes i han tingut molt bona rebuda, amb uns 250 participants.

En destaquen el paintball, els tornejos de futbol, el volei, la gimcana, l'humor amarillo, el bubble football o tallers de cuina, entre moltes d'altres. L'objectiu de la programació de l'Estiu Jove és potenciar el lleure inclusiu i accessible entre el jovent del poble.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANTPEDOR   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El Consell d’Infants del Bages celebra a Sant Fruitós de Bages el segon plenari
MANRESA
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
SÚRIA
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques

ST. FRUITÓS
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
ST. FRUITÓS
L’ultrafondista Núria Picas oferirà la conferència motivacional “Ara o Mai”
ST. FRUITÓS
La ciutadania decideix el nom als parcs de Pineda de Bages
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]