Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La FAVM fa extensibles a tots els barris de la ciutat les queixes per incivisme
La FAVM crítica la venda incontrolada d'alcohol durant les nits a Manresa.

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
01/08/2022 13:15
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
El 19 de juliol els veïns de la carretera de Vic de Manresa, es queixaven dels aldarulls a la matinada que pertorba greument el descans dels veïns de totes les edats, de la brutícia (orins i defecacions al carrer), per la venta en la botiga Express Super  d’alcohol fins a altes hores de la nit.

Des de la Comissió de Seguretat i la mateixa FAVM, han volgut manifestar que aquesta problemàtica no es exclusiva d’aquest carrer, sinó que s’està donant a "altres carrers de la nostra ciutat, i que l’ajuntament disposa de dades aportades pels veïns i veïnes del malestar que provoquen aquestes conductes i comportaments incívics al conjunt dels barris que també ho estan patint".

En el seu manifest, afegeixen que els veïns demanen que "seria positiu fer una restricció horària de la venta d’aquests productes, i s’extremin les mesures de vigilància al voltant d’aquestes botigues. Nosaltres des de la Comissió i la Federació d’Entitats Veïnals de Manresa ens  sumem a aquesta petició que fan els veïns, ja que milloraria i molt la convivència als barris. És totalment gratuït haver de suportar aquest malestar per persones que ni tant sols viuen al barri i que només hi van per consumir alcohol i drogues".

Finalment, la Comissió de Seguretat de la FAVM, recorda que la "llibertat de comerç no és un dret superior al drets dels habitants que han de suportar tots aquests aldarulls dia rere dia, sense descansar i amb comportaments totalment fora de lloc. Demanem al nostre ajuntament  que ajudi a pacificar els nostres carrers, buscant la manera que aquests comerços no estiguin oberts fins a altes hores de la matinada, i que els  barris de la ciutat de Manresa retrobin de nou el descans que necessiten i els nostres carrers recuperin la higiene necessària que bona falta ens fa".



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FAVM   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
FUTBOL
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
WATERPOLO
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa

LA FOTO DEL DIA
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
ACTUALITAT
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
MANRESA
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]