Dimarts 03 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La segona mostra Mira l’Art de Solsona creix en nombre d’artistes i aparadors
La ruta inaugural, comentada pels autors, serà aquest divendres a les set de la tarda des de la botiga Bufau.
La segona mostra Mira l’Art de Solsona creix en nombre d’artistes i aparadors. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez   
22/11/2022 14:46
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
A partir d’aquest divendres i fins al 15 de gener, l’art local tornarà a fer-se present a peu de carrer a Solsona. Serà en el segon Mira l’Art, el circuit artístic en aparadors de la ciutat, que enguany creix tant en nombre d’artistes, que arriben als vint, com en aparadors, amb punts nous al carrer del Castell, la plaça de Sant Joan i els carrers de les Terceries, Sant Cristòfol i Llobera.

A cada parada s’hi podrà veure un treball o més, així com una fitxa descriptiva i les dades de contacte de l’artista. Igual que l’any passat, se’n podran escoltar les presentacions en àudio a través d’un codi QR. Enguany, com a novetat, els locals que estiguin disponibles per llogar també incorporaran informació sobre l’espai i el contacte de la propietat.

Mira l’Art és una iniciativa de la regidoria de Cultura amb la col·laboració de Solsona FM. L’objectiu és dotar els artistes solsonins d’una plataforma per donar-se a conèixer i, alhora, dinamitzar alguns dels eixos comercials de la ciutat pels volts de Nadal. Hi tenen cabuda tota mena de disciplines, des de la pintura, el gravat i la il·lustració, fins a l’escultura, la ceràmica, la marqueteria en fusta, la fotografia i la instal·lació.

En la segona edició s’hi sumen Ton Casserras (escultura); Pere Cuadrench (escultura); Sara Reig (ceràmica); Tate Jané (pintura); Joan Serra (escultura i imatgeria festiva); Kàtia Prat (fotografia); Ferran Marco (pintura); Esteve Sances (pintura) i Magda Muñoz (marqueteria). Tornaran a exposar Aleix Albareda (pintura); Claustre Cuadrench (dibuix); Jaume Cuadrench (pintura); Ramon Àngel Davins (pintura); Joma (dibuix, escultura i instal·lació); Pau Reig (escultura i imatgeria festiva); Nicola Roca (il·lustració); Jaume Roure (pintura); Aurembiaix Sabaté (pintura i gravat), Lourdes Santamaria (dibuix i pintura) i  Anna Terricabras (pintura i il·lustració).

Ruta inaugural

Aquest divendres, dia 25, els artistes comentaran la seva obra exposada en una ruta inaugural que començarà a les set de la tarda a la botiga Bufau, Des de l’Ajuntament s’han editat llibrets informatius del segon Mira l’Art, que es trobaran a l’OAC municipal, l’Oficina de Turisme, la Biblioteca Carles Morató i als establiments hotelers de la ciutat.

Acte: ruta inaugural del 2n Mira l’Art
Dia: divendres 25 de novembre
Hora: 19 h
Lloc: botiga Bufau (pl. del Camp, 3)



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA  
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
SOLSONÈS
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
SOLSONÈS
El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona

SOLSONÈS
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca’ 2027
SOLSONÈS
Solsona restaura les dues gàrgoles de la font gòtica de la plaça de Sant Isidre
SOLSONÈS
Se suspèn el Solsbirra Fest de Solsona d’aquest cap de setmana
La façana de darrere de La Buresa
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Les usuàries de l’Espai i els alumnes comparteixen cuina en el projecte ‘Fogons intergeneracionals’
La 10a Fira de la Carbassa de Calaf torna a omplir la plaça dels Arbres de visitants
Representants de salut mental participaran en la inauguració del nou Postgrau en Art i Cultura


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]