Dimarts 05 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La indústria de la moda es consolida en la venda en línia
El comerç electrònic permet consumir moda a preus més competitius.
La indústria de la moda es consolida en la venda en línia.

estasdemoda.com / AMIC - Tot Sant Cugat   
31/12/2022 09:44
Manresa fa un salt històric i assoleix el 71% de recollida selectiva a tota la ciutat
La ViBa, Fira del vi del Bages, desplega una programació diversa i arrelada al territori
Xavi Santaella dirigirà el primer equip del Covisa Manresa
Espectacle familiar Buffa , a l’entorn de la Torre Lluvià el diumenge
La moda es posiciona com el sector que més ven en línia. El 2021 va aconseguir la xifra dels 760 milions d'euros. Aquestes xifres mostren com el creixement que es produeix és exponencial any rere any dins d'aquest sector. El comerç tradicional ha anat perdent terreny davant aquells negocis de moda que han apostat per la venda en línia, així com l'aparició del fenomen de la Fast Fashion que en 2022 ja assoleix els 100 milions d'euros, segons una anàlisi de The Business Research Company.
Segons apunta Statista, es preveu que els europeus gastin una mitjana de 999 euros anuals en moda. Davide Gazzardi, Màrqueting Strategist de XChannel, assegura que "aquest sector està en constant creixement; gràcies a l'entrada del comerç electrònic ara podem consumir moda a preus més competitius i distribuir globalment els productes.

És més, grans plataformes com són Amazon i Alibaba, ara han creat espais dedicats únicament per al sector tèxtil com per exemple, el Try Before You Buy d'Amazon, que permet als clients provar-se la roba en la comoditat de la seva casa i decidir si adquireixen o no el producte. En aquest context, els clients de XChannel del sector moda van augmentar un 39,17% les seves vendes en línia".

Així doncs, la innovació digital, la creixent globalització i els canvis en els hàbits de consum han catapultat a la indústria de la moda. Una de les grans novetats que ha revolucionat el sector de la moda, és sens dubte el denominat Fast Fashion. Aquest nou moviment dins del negoci de la moda es tracta d'un fenomen econòmic i sociològic que ha aconseguit proporcions èpiques. El model comercial del fast fashion implica un disseny, producció, distribució i comercialització ràpids, la qual cosa permet a les marques i detallistes obtenir grans quantitats d'una major varietat de productes. Això permet als consumidors aconseguir més varietat de productes a un preu menor.

La venda de moda en línia és una nova normalitat i els petits retailers d'aquest sector han de crear grans estratègies per a poder competir davant grans players. L'experiència del client és fonamental per a mantenir-lo davant la gran varietat de productes i opcions que tenen a l'abast d'un sol clic.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: INDUSTRIA DE LA MODA 
També et pot interessar:

Vista del carrer Guimerà reformat
Es mantenen obertes les inscripcions pel dinar homenatge a les persones centenàries de Manresa
Bona coordinació entre cossos i dades globals positives
El Consell Comarcal del Bages organitza una nova edició del “Juguem en família”
Sant Vicenç de Castellet reforça la coordinació dels cossos de seguretat
Manresa fa un salt històric i assoleix el 71% de recollida selectiva a tota la ciutat
La ViBa, Fira del vi del Bages, desplega una programació diversa i arrelada al territori
Sant Fruitós de Bages convoca la segona edició del concurs de cartells de la Festa Major d’Estiu


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]