Diumenge 19 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Nou cellers de la DO Pla de Bages seran a la Barcelona Wine Week
Els cellers participants són Collbaix-Celler el Molí, Heretat Oller del Mas, Més Que Paraules, Abadal, Les Acàcies, Sanmartí, Exibis, Grau i Grau i Entrebosc.
Nou cellers de la DO Pla de Bages seran a la Barcelona Wine Week. Foto: DO Pla de Bages

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
24/01/2023 11:57
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
Nou dels disset cellers de la DO Pla de Bages participaran del 6 al 8 de febrer a l'edició 2023 de la Barcelona Wine Week (BWW) que tindrà lloc al recinte de Montjuïc de Fira Barcelona. Amb l'objectiu de projectar el producte i la qualitat bagenca a nivell estatal i internacional. Unes 60 Denominacions d'Origen i 700 cellers participen en aquesta tercera edició que vol accentuar la pluralitat i diversitat territorial del vi a Espanya.

Dins la fira es podran conèixer, degustar i explorar gran part de les propostes vinícoles de cada celler junt amb la seva oferta enoturística relacionada amb la Ruta del Vi DO Pla de Bages. Parlarem de territori, tendències, enoturisme i qualitat vitivinícola. Els cellers participants són: Collbaix-Celler el Molí, Heretat Oller del Mas, Més Que Paraules, Abadal, Les Acàcies, Sanmartí, Exibis, Grau i Grau i Entrebosc. Seran presents al pavelló 8 de l'estand C298 al C316.

Aquesta edició que té com a lema "Espanya, mosaic singular de sòls", compta amb un 15% més d'expositors que el 2022, fet que ha fet augmentar la superfície de la fira. Més de 1.800 compradors internacionals han estat convidats per impulsar la projecció internacional del vi nacional. Serà un escenari clau del sector i punt de trobada entre els principals operadors i milers de professionals nacionals i internacionals interessats en el potencial i la qualitat de la producció vitivinícola catalana i espanyola.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BARCELONA WINE WEEK   DO PLA DE BAGES  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
DO Pla de Bages i VINSEUM a diferents sessions especials del Most

Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]