Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Jugadors dels Dracs preseleccionats pels Campionats d’Espanya
Els escollits participaran en els entrenaments i partits previs a la competició estatal per seleccions.
Set jugadors de la base dels Manresa Dracs són preseleccionats pels Campionats d’Espanya.

ESPORTS / Redacció/Sergi Vàzquez   
27/01/2023 10:31
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
Un total de set jugadors dels equips base de BC Manresa Dracs estan preseleccionats per la Federació Catalana de Beisbol per participar en els entrenaments i partits previs als Campionats d’Espanya de Beisbol, en les categories de la Little League i la Junior League. Encara que la presència de jugadors del conjunt manresà és habitual en la preselecció aquesta és la primera vegada que l’equip tindrà set representants en aquesta fase que s’inicia aquest cap de setmana.

Així, l’equip del Congost comptarà amb tres aspirants a participar en la Little League. Són Guillem Casalins, Pau Viñals i Eric Castella. Els entrentaments comencen aquest divendres a Viladecans i s’allargaran durant tot el mes de febrer. Aleshores, la federació escollirà els representants que defensaran Catalunya en el campionat estatal per seleccions.

Pel que fa a la Junior League, els Dracs Manresa compten amb quatre representants a al combinat Catalunya Red U15. Es tracta d’Arnau Pous, Aleix Correa, Pol Pinyol i Pau Garcia. El diumenge 29 de gener (12:30) aquest equip s’enfrontarà al Barrucadas Montpellier a Viladecans i el 18 de febrer (11:15) jugaran contra el Pole Montpellier a Sant Boi de Llobregat. En aquesta categoria l’altre combinant de preseleccionats catalans és el Catalunya Black U15, que també s’enfrontarà als conjunts de la Catalunya Nord. D’entre el 38 jugadors preseleccionats dels dos combinats catalans s’escolliran els que finalment prendran part en campionat estatal representant la Federació Catalana.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DRACS   ESPORTS 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
LA FOTO DEL DIA
El primer equip del CE Manresa amb la copa

BÀSQUET
El BAXI Manresa visita Andorra buscant pujar un nou esgraó
FUTBOL
Xavi Santaella dirigirà el primer equip del Covisa Manresa
ESPORTS
El Covisa Manresa despedeix la temporada 25/26 amb una derrota
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]