Dimarts 02 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Consell Comarcal del Bages dona continuïtat a la campanya del Dia internacional de les dones
L’Àrea de Serveis Socials Bàsics, Dones i Polítiques d’Igualtat del Consell Comarcal del Bages insisteix amb la importància que les dones tinguin cura del seu cos i la seva autoestima.
El Consell Comarcal del Bages dona continuïtat a la campanya del Dia internacional de les dones.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
06/03/2023 13:31
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa serà gratuïta per primera vegada
Òmnium Cultural i l'Ajuntament de Manresa s'emplacen a tancar files a favor del català
El BAXI Manresa obre el mercat de fitxatges amb el base Lucas Beaufort
Calaf inaugura la nova Residència i Plataforma de Serveis per a la Gent Gran
El Consell Comarcal del Bages dona continuïtat a la campanya del Dia internacional de les dones estrenada l’any passat. Amb motiu de la jornada del 8 de març, l’Àrea de Serveis Socials Bàsics, Dones i Polítiques d’Igualtat del Consell Comarcal del Bages estrena el lema Cuidar-te, és un dret i ara posa l’accent en totes aquelles accions que tenen a veure amb la cura del cos i que també juga un paper clau per al benestar personal.

La consellera de l’Àrea de Serveis Socials Bàsics, Dones i Polítiques d’Igualtat del Consell Comarcal del Bages, Àdria Mazcuñán Claret, apunta que “aquest any canviem la mirada i ens fixem en allò més interior que té un impacte important en el benestar. Volem incidir en com ens cuidem el nostre cos, com tenim cura del nostre cicle menstrual i com tot això incideix en la nostra autoestima com a dones”.

Acció per al personal del Consell

En aquest sentit, en el marc de la jornada del 8 de març es programarà una xerrada al Consell Comarcal del Bages adreçada a les dones que treballen a la institució per parlar del cicle menstrual i com els mètodes utilitzats poden beneficiar o no la salut.

Campanya comarcal

La campanya s’ha fet arribar als ajuntaments de la comarca que programen tot d’actes al voltant de la jornada del 8 de març. En aquest sentit, es promouen tallers de relaxació, sessions de risoteràpia, activitats de ioga, recitals de poesia, concerts, sopars etc. amb la voluntat de donar eines per promoure el benestar personal a totes les participants. El cartell promocional incorpora aquest any el cos d’una dona nua per accentuar la importància de la cura personal i dibuixa el lema Cuidar-te, és un dret.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIA DE LA DONA   CONSELL COMARCAL DEL BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal del Bages ha assessorat en l’àmbit laboral a més de 300 joves de la comarca
BAGES
El Consell Comarcal del Bages obre el termini per sol·licitar el transport escolar i el menjador
BAGES
El Consell Comarcal del Bages commemora el 17M

BAGES
El Consell Comarcal organitza la Nit del Bages, que reconeixerà el porter del Barça Joan Garcia
BAGES
El Consell Comarcal dona veu als joves del Bages sobre Europa
BAGES
El Consell Comarcal impulsa a Callús una nova Trobada de Dones del Bages
Plantes seques per la calor
Súria participa en la Setmana dels Geoparcs Europeus
La Companyia Mimus presenta els espectacles Entre clavegueres i Poti Poti al Casino de Calaf
El Kursaal acollirà aquest dimecres la gala de presentació de la programació d’agost a desembre
El Cat Central Sub14 tanca una temporada brillant proclamant-se campió de la Copa Catalana d'Or B
El BAXI Manresa obre el mercat de fitxatges amb el base Lucas Beaufort
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa serà gratuïta per primera vegada
Òmnium Cultural i l'Ajuntament de Manresa s'emplacen a tancar files a favor del català


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]