Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Cicle ¾ de música torna aquest diumenge a l’Espai de la Plana de l’Om
Serà a les 12 del migdia i es podran escoltar obres de Françaix, Magrané i Dvorak.
El Cicle ¾ de música torna aquest diumenge a l’Espai de la Plana de l’Om.

Redacció/ Jordi Preñanosa  
09/03/2023 16:38
Comencen les obres per construir el nou accés sud de la C-55 a Sant Vicenç
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol
Solsona eleva a 20.000 euros anuals l’aportació directa al Carnaval
L’Espai de la Plana de l’Om acollirà aquest diumenge, 12 de març a les 12 h del migdia, un nou concert del Cicle ¾ de música amb el quintet de vent Bòreas Ensemble, integrat per Alba Valero (flauta travessera), Miquel Pérez (oboè), Santi Peñarroja (fagot), Oriol Ramos (clarinet) i Haizea Lores (trompa).

El quintet de vent és una formació especial. Ho és perquè posa en comú el timbre, el color i les possibilitats de cinc instruments molt diferents entre si. Ho és perquè ens recorda la sonoritat de la secció de vent de l’orquestra i ens brinda l’oportunitat d’experimentar amb les seves textures i investigar els seus límits. I ho és també perquè ens porta a conèixer repertori brillant de la història de la música des d’una perspectiva atípica.

El quintet de vent Bòreas Ensemble, sorgit el 2020 i format per cinc alumnes del Conservatori Superior de Música del Liceu -amb Alba Valero, Miquel Pérez (exalumne del Conservatori de Música de Manresa), Santi Peñarroja, Oriol Ramos i Haizea Lores-, ens presentarà un concert amb peces de Jean Françaix, Joan Magrané i Antonín Dvorak.

Com a teloners del concert, el quintet de vent del Conservatori de Música de Manresa, format per Laia Ayala (flauta), Laia Torrens (oboè), Mariona Sales (clarinet), Joan Pérez (trompa), Ramon Aragall (fagot), interpretarà tres cançons populars harmonitzades per Jordi León: La Filadora, La Cançó del Lladre i La Margarideta.

Les entrades per assistir al concert de Bòreas Ensemble tenen un preu de 6€ i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a www.kursaal.cat. El proper concert del Cicle ¾ de música serà el diumenge, 30 d’abril amb el pianista manresà Arnau Balcells amb obres de Bach, Liszt i Beethoven.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: 3/4 DE MÚSICA   PLANA DE L'OM   CULTURA 
També et pot interessar:
LA FOTO DEL DIA
Cartells de la Fira Mediterrània als fanals
MÚSICA
La cantant i trompetista Alba Careta presentarà aquest dissabte al teatre Conservatori el quart àlbum
CULTURA
Ramon Madaula porta aquest diumenge al teatre Conservatori ‘Loop’

LA FOTO DEL DIA
Tot comprant entrades per espectacles del Kursaal
CULTURA
La programació familiar d’Imagina’t portarà a la Sala Petita del Kursaal l’espectacle ‘Nallar’
CULTURA
El Club de la Cançó obre la temporada musical de la Sala Petita del Kursaal aquest dijous
La Fàbrica Nova, protagonista de la 10a Fira dels Playmòbils de Manresa
La Síndica de Greuges visita Súria en la seva primera estada oficial a la vila
Comencen les obres per construir el nou accés sud de la C-55 a Sant Vicenç
Finalitzen les obres de millora de la via pública al barri de la Rosaleda
Ajuts del Pla de Barris per mobilitzar 9,5 milions d'euros en la rehabilitació d'habitatges
Sant Fruitós de Bages l’humor irònic de Quim Vila i Fermí Fernández
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]