Dilluns 12 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Jordi a Manresa tornarà a tenir un espai per a professionals
Organitzat per la Unió de Botiguers i Comerciants de Manresa, i a petició de llibreries, editorials i floristeries de la ciutat, Sant Jordi comptarà també aquest any un espai diferenciat reservat per a professionals.
Sant Jordi a Manresa tornarà a tenir un espai per a professionals. Foto: Manresa Comerç

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
14/04/2023 15:17
El Kids&Us lluita contra un Madrid insuperable
L'Ajuntament de Manresa vol incrementar el cos de la Guàrdia Urbana fins als 120 agents
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón
La Ruta del Vi DO Pla de Bages, finalista dels Premis Tourism4Nature
Floristes, llibreries i editorials tornaran a tenir aquest any un espai diferenciat per Sant Jordi. Després de la bona valoració de l'experiència de la diada del 2022, els participants han decidit repetir també aquest any, amb la novetat de dotar-lo d'una identitat i imatge.

L'espai comptarà amb 14 participants: 5 llibreries, 3 floristeries i 6 editorials. En total són 3 participants més que l'edició anterior. La diferenciació d'espai entre professionals i entitats per Sant Jordi és una vella reivindicació del sector del llibre i la rosa, i és una tendència que s'ha imposat també a altres poblacions catalanes, i sobretot a Barcelona.

L'edició d'enguany serà la segona edició post-covid que compta amb espai per a professionals, si bé ja UBIC ja va coordinar les diades de 2020, que es va celebrar al juliol, i la de 2021, en que les entitats no hi van poder participar degut a les mesures contra la pandèmia.

Sant Jordi cau en diumenge

Aquests any Sant Jordi cau en diumenge, una anomalia que no passava des de 2017, i que significa que el comerç de la ciutat no estarà obert. Segons Antoni Daura, de la llibreria Parcir, "Cada dècada aproximadament Sant Jordi cau en diumenge. No és un dia òptim per a les ciutats no turístiques, però confiem que la tradició es mantingui amb carrers animats, com els altres anys".



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT JORDI 2023   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us lluita contra un Madrid insuperable
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa vol incrementar el cos de la Guàrdia Urbana fins als 120 agents
WATERPOLO
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón

LA FOTO DEL DIA
La fulla i la verdor de fons
MANRESA
Manresa entra a la restaurada Fabrica Nova de Manresa
LA FOTO DEL DIA
Vistes de la ciutat des del terrat de la Fàbrica Nova
La fulla i la verdor de fons
L'Hospital de Berga, finalista als premis estatals BSH 2026
El Kids&Us lluita contra un Madrid insuperable
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón
L'Ajuntament de Manresa vol incrementar el cos de la Guàrdia Urbana fins als 120 agents
La Ruta del Vi DO Pla de Bages, finalista dels Premis Tourism4Nature
Es posen a la venda les entrades de l'espectacle familiar 'MAC MEC MIC'
Sant Fruitós de Bages denominarà els dos pavellons esportius amb l’any de la seva inauguració


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]