Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El 29è Festival Internacional de Música Clàssica homenatjarà a grans dones que han fet història
La 29a edició del Festival Internacional de Música Clàssica, Memorial Eduard Casajoana, omplirà un any més els jardins de Sant Benet de Bages, els dijous de juliol, amb propostes musicals d'altíssima qualitat.
El 29è Festival Internacional de Música Clàssica homenatjarà a quatre grans dones que han fet història.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
26/04/2023 15:58
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
L'edició 2023 se celebrarà els dies 6, 13, 20 i 27 de juliol i en destaca l'homenatge que s'ha volgut fer en la programació a grans dones que han fet història en el món de la música clàssica com són la manresana Margarida Elias, Maria Callas, Victòria dels Àngels i Alícia de Larrocha.

La primera de les cites, el dijous 6 de juliol, serà amb el concert que oferirà el quartet de saxòfons Kebyart, qui acompanyaran a l'artista emergent d'aquesta edició, el jove trompetista de Calders Cesc Badia. En el concert "A Piacere" interpretaran peces de Bach, Mozart, Widmann i Pérez-Villegas.

El dijous 13 de juliol pujaran a l'escenari cinc artistes catalans que són un referent , un quartet de veus format per la soprano tarragonina Marta Mathéu, la mezzosoprano i directora del festival, Mireia Pintó, el tenor sallentí Roger Padullés i el baríton barceloní Joan Martín-Royo, tots ells acompanyats al piano pel manlleuenc Jordi Domènech. En el concert “Quartets vocals amb piano” interpretaran les cançons gitanes de Brahms, cançons sud-americanes de Guastavino i obres de Schumann i Schubert.

El tercer dels concerts arriba el dijous 20 de juliol recuperant el format d'orquestra que es feia abans de la pandèmia amb la proposta de "El quart concert per a piano de Beethoven" amb l'Orquestra de Cambra Terrassa 48 i el pianista Vladislav Bronevetzky. Aquest concert, on es podran sentir obres de Haydn, Beethoven i Mendelssohn, es dedica a la pianista Alícia de Larrocha, en l'any del centenari del seu naixement.

Finalment el dia 27 de juliol, se celebrarà el concert "Homenatges: centenaris Maria Callas, Victòria dels Àngels i Margarida Elias", on es vol destacar aquestes tres figures llegendàries programant obres de grans àries que totes elles havien interpretat al llarg de la seva carrera. La soprano Raquel Lojendio i la pianista Irene Alfajeme seran qui portaran a l'escenari les obres de Puccini, Verdi i Mozart.

Tots els concerts se celebraran a ¼ d'11 de la nit i el preu de les entrades és de 25 € per concert i també hi ha la possibilitat d'adquirir un abonament pels 4 concerts al preu de 80 €. Les entrades ja es poden comprar a www.festivalsantfruitos.com, i presencialment a les taquilles del Kursaal de Manresa i a Foto Isidre.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FESTIVAL DE MÚSICA CLÀSSICA   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
ST. FRUITÓS
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis

ST. FRUITÓS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà
ST. FRUITÓS
L’espectacle familiar “La volta al món en menys de 80 dies”, arriba a Sant Fruitós
ST. FRUITÓS
Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2026-2027
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]