Dimecres 24 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Comencen les inscripcions per a la 3a Ignasiana BTT
L’edició 2023 serà el dissabte 23 de setembre i enguany comptarà amb una tercera modalitat circular de 24 quilòmetres, adreçada al públic familiar.
Comencen les inscripcions per a la 3a Ignasiana BTT.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/05/2023 13:23
El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
Amb de dues edicions a  l’esquena i vorejant els dos-cents participants, la Ignasiana BTT de 2023 oferirà tres modalitats: la llarga, amb 115 quilòmetres entre Verdú i Manresa; la curta, amb 50 quilòmetres amb sortida a Igualada i arribada a la capital del Bages, i la circular, amb 24 quilòmetres al voltant de Manresa, una nova opció amb un caràcter més familiar. Aquesta nova modalitat té un recorregut i una distància més assequibles, pensada per a ciclistes menys avesats a rutes tècniques, amb sortida i arribada a la plaça Sant Domènec de Manresa, passant per Castellgalí i amb un desnivell de 300 metres aproximadament, tant de pujada com de baixada.

La 3a Ignasiana BTT es portarà a terme el dissabte 23 de setembre i des d’avui ja es poden fer les inscripcions a través dels webs manres2022.cat o runedia.com, o bé presencialment, a l’Oficina de Turisme de Manresa. Tant en la modalitat llarga com la curta, hi ha l’opció de fer la inscripció amb transport del participant i de la bicicleta al punt d’inici, sigui Verdú o sigui Igualada.

Enguany, i com a novetat, hi ha preus diferenciats per a grups i per a menors. Com en l’anterior edició, el preu de les inscripcions tenen uns increments els mesos de juliol i de setembre. Totes les opcions d’inscripció inclouen avituallaments, assistència sanitària, bossa obsequi, xip, dorsal i mallot oficial de la Ignasiana BTT. La informació actualitzada relativa al funcionament i les tarifes de la Ignasiana BTT es pot consultar a manresa2022.cat.

Nascuda amb el projecte Manresa 2022 i amb l’objectiu de promocionar la pràctica esportiva en el tram català del Camí Ignasià, la Ignasiana BTT és un itinerari en BTT autoguiat en GPS d’aproximadament 115 quilòmetres que ressegueix les tres últimes etapes del Camí de Verdú a Manresa, passant per Cervera, Igualada, Marganell i la falda de Montserrat. És una vivència esportiva no competitiva que convida a descobrir els atractius turístics i paisatgístics dels municipis per on transcorren els darrers quilòmetres del Camí Ignasià, els mateixos indrets que va travessar Ignasi de Loiola ara fa més de 500 anys, mentre es practica esport.

Els tracks de les tres modalitats han estat especialment dissenyat per a adequar el recorregut del Camí Ignasià per a BTT, per a evitar trams de carretera o zones perilloses per als ciclistes. La ruta també es pot fer en bicicleta de gravel  i en bicicleta elèctrica. La Ignasiana BTT està organitzada per l’Ajuntament de Manresa, la Fundació Turisme i Fires de Manresa i l’associació Som Terra Som Salut, amb la col·laboració dels ajuntaments de Verdú, Cervera, Montmaneu, Igualada, el Bruc, Marganell i Castellgalí, Oller del Mas, Guineu, Porc de Palou i Esport Ciclista Manresà. I compta amb el suport de Trek Manresa, Assegurances Pujol i Fundació La Caixa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: IGNASIANA BTT   MANRESA  
També et pot interessar:
MANRESA
El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
FUTBOL
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
NATACIÓ
Els equips benjamins del CN Manresa de waterpolo, A i B, han competit al Campionat de Catalunya

LA FOTO DEL DIA
La parada de les Arnaules al mercat de la plaça de les Oques
MANRESA
En marxa les obres del nou edifici de la Barnahus de Manresa, amb un pressupost d'1,3 M€
LA FOTO DEL DIA
Nits a la fresca
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
La parada de les Arnaules al mercat de la plaça de les Oques
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
PMCC i Cecot reforcen la seva aliança per impulsar la competitivitat del sector del metall
L’empremta europea a Catalunya
El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Els equips benjamins del CN Manresa de waterpolo, A i B, han competit al Campionat de Catalunya
Els sub16 es proclamen campions catalans


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]