Dissabte 25 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

455 nens i nenes de 2 anys d’escoles bressol i llars d’infants participen al ‘ReXics’
Els infants participaran a l’espectacle ‘Buffa’, amb guió i proposta pedagògica d’Anna Vega i Marta Canellas, en tres funcions, diumenge (a les 10:30, 12:30 i 18 h).
455 nens i nenes de 2 anys d’escoles bressol i llars d’infants participen al ‘ReXics’.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
18/05/2023 12:00
En marxa oficines d'atenció ciutadana mòbils per acostar els serveis públics a 26 municipis
Manresa impulsa el programa 'Que l'edat no et limiti'
Tres docents de la Facultat de Ciències Socials
Una trentena d’empresaris participen en el primer Esmorzar Empresarial
Més de 450 nens i nenes de 2 anys de 19 escoles bressol i llars d’infants de la Catalunya Central participaran aquest diumenge, 21 de maig, (a les 10:30, 12:30 i 18 h) en les 3 sessions de ‘ReXics’, un projecte que des de fa 13 anys organitza el Servei Educatiu del Kursaal de Manresa. Els nens i nenes participaran a ‘Buffa’, un espectacle de producció pròpia estrenat en l’edició de Rexics de l’any 2018, encarregat expressament a un equip de músics i pedagogs musicals, coordinats per Anna Vega i Marta Canellas (pedagogues musicals especialitzades en músiques per a nadons). Amb ‘Buffa’ els nens i nenes coneixeran diferents estils de música i participaran de manera activa en cada escena.

Es tracta d’un espectacle pensat per a infants de 2 anys, en què els alumnes estan asseguts dalt de l’escenari seguint el concert, mentre els músics toquen els seus instruments a la seva vora. Durant els 45 minuts aproximats de durada de l’espectacle, els infants són els oients, però a la vegada esdevenen part important de l’espectacle, perquè des de la platea del teatre les famílies i espectadors poden seguir els seus moviments, les seves petites intervencions i comprovar com els més petits són capaços d’escoltar amb atenció les peces musicals que es proposen.

A l’escenari, quatre músics i una ballarina (Marta Canellas, Anna Vega, Santi Serratosa, Marisa Badia i Laura Bataller) ens conviden a jugar amb diferents elements del bosc de la mà del Nap Buf, un follet entremaliat, belluguet, despistat i juganer que escampa la seva màgia bufant pels racons.

Per preparar l’espectacle, els mestres participants en el projecte han assistit a una sessió de formació en què se’ls ha donat les pautes del treball previ que han fet amb els seus alumnes, per tal que els infants estiguin familiaritzats amb les peces musicals de l’espectacle. Les entrades per a l’espectacle es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet i tenen un preu de 8 euros. L’editorial Bellaterra Edicions ha publicat un llibre-CD de l’espectacle, que diumenge es podrà comprar al Kursaal al preu especial de 15€.

Sessió de tarda adreçada a públic familiar el dissabte (18h)

A part de les tres funcions per a llars d’infants, el dia abans, dissabte 20 de maig a les 18 h, l’escenari de la sala gran del Kursaal acollirà una funció de ‘Buffa’, aquesta adreçada a famílies. Les entrades també tenen un preu de 8 € i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet a www.kursaal.cat.

 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: REXICS   KURSAAL   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
La programació familiar d’Imagina’t portarà al teatre Conservatori l’espectacle musical ‘NopNala’
MÚSICA
L’Arannà actuarà demà a la Sala Petita del Kursaal dins del Cicle d’Arrel
CULTURA
Albert Pla i en Peyu tornen aquest divendres al Kursaal amb la comèdia ‘Hamlet’

CULTURA
La llegenda de Sant Jordi explicada pel Jan i la Júlia torna al pati del Kursaal aquest Sant Jordi
CULTURA
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
CULTURA
Emma Vilarasau, Jordi Boixaderas i Mercè Aránega protagonitzen ‘El fills’, al Kursaal
Operaris treballant al Guimerà
Persones usuàries d'AMPANS han visitat residències de gent gran per entregar, en mà, les roses
Campanya "No busquem superherois, busquem persones amb súperpoders"
En marxa oficines d'atenció ciutadana mòbils per acostar els serveis públics a 26 municipis
Manresa impulsa el programa 'Que l'edat no et limiti'
Tres docents de la Facultat de Ciències Socials
El transcendental Manresa-Badalona, en directe a Esport Central
Una trentena d’empresaris participen en el primer Esmorzar Empresarial


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]