Dissabte 08 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Joan Dausà exhaureix les entrades anticipades del concert a Sons del Camí
Dausà actuarà el 22 de juliol al Parc de la Seu davant de 600 persones en el que serà l’última actuació del cicle de músiques amb ànima. Les últimes entrades estaran disponibles a taquilla una hora abans del concert al preu de 22 euros.
Joan Dausà exhaureix les entrades anticipades del concert a Sons del Camí.

MANRESA / Redacció/Jordi Preñanosa  
06/07/2023 15:08
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Sant Fruitós de Bages posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Quan queden pocs dies per la presentació a Manresa de la seva gira de 10 anys de “Jo mai mai”, Joan Dausà ha completat l’aforament previst per al seu concert al Parc de la Seu amb gairebé 600 persones. L’organització de Sons del Camí, però, es reserva l’opció de posar a la venda entrades a taquilla una hora aban s de l’inici del concert, en funció de la disposició final de l’espai i sempre que pugui garantir màxima visibilitat per a tots els assistents.

Joan Dausà repassarà amb mirada nostàlgica els primers deu anys de trajectòria artística i cantarà amb mirada optimista els seus grans èxits com a compositor. Dausà tancarà la desena edició del cicle Sons del Camí al Parc de la Seu en un concert a l’aire lliure, en el qual hi haurà servei de bar des de l’obertura de portes una hora abans de l’inici del concert, a les 21 h.

Els concerts de Joan Dausà, de Manu Guix i de Judit Neddermann al Parc de la Seu comportaran el tancament de l’accés al parc des de les 15 h del dia del concert fins a la seva finalització. L’accés per als assistents es podrà fer tant per la Baixada de la Seu com per la plaça de la Reforma a partir de les 20 h. Si s'utilitza vehicle, es podrà aparcar el cotxe al pàrquing La Seu – Centre, obert les 24 h, i utilitzar l'ascensor directe a l'accés del Parc de la Seu pel cantó de la plaça de la Reforma.

Entrades a la venda

La resta de concerts del cicle segueixen amb les entrades anticipades a la venda a través de la web de Sons del Camí i de l’Oficina de Turisme de Manresa:

· Henrio – Somewhere, sometimes : 13 de juliol, 21 h. Jardins de la Cova de Sant Ignasi. 15 euros entrada anticipada, 18 euros entrada a taquilla.
· Berta Sala – Sense saber-ho: 14 de juliol, 21 h. Jardins de la Cova de Sant Ignasi. 15 euros entrada anticipada, 18 euros entrada a taquilla.
· Manu Guix – Moments: 15 de juliol, 21 h. Parc de la Seu. 19 euros entrada anticipada, 22 euros entrada a taquilla.
· Anna Urpina – Baroque/Modern: 20 de juliol, 19.30 h. Santuari de la Cova de Sant Ignasi. 15 Euros entrada anticipada, 18 Euros entrada a taquilla.
· Judit Neddermann – Lar: 21 de juliol, 21 h. Parc de la Seu. 19 euros entrada anticipada, 22 euros entrada a taquilla.

Nascut del projecte Manresa 2022, Sons del Camí, el cicle de músiques amb ànima ens espais amb petjada ignasiana, celebra enguany la desena edició. Organitzat per l’Ajuntament de Manresa i la Fundació Turisme i Fires de Manresa, compta amb el suport de la Fundació La Caixa i la col·laboració de La Cova de Sant Ignasi.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SONS DEL CAMÍ   MANRESA  
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys

ALTRES ESPORTS
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
MANRESA
L'Estiu Jove de Manresa tanca una edició d'èxit amb prop de 1.600 participants
CERTÀMENS
El cicle de músiques Sons del Camí mostra les seves 12 edicions en una exposició al claustre del Museu del Barroc
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós de Bages posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC
Els episodis de vent impulsen l'augment de trucades al 112 en el primer semestre de l'any
Claus per viatjar amb seguretat aquest estiu i prevenir riscos a la carretera
Moià acull aquest diumenge el Mercat del Vi i Formatge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]