Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

S’executaran quatre projectes a iniciativa dels veïns
Un total de 595 veïns i veïnes de Sant Fruitós de Bages han escollit quines seran les propostes que es faran al municipi entre els projectes presentats a la tercera edició del pressupost participatiu de Sant Fruitós de Bages.
S’executaran quatre projectes a iniciativa dels veïns.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
07/07/2023 15:18
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
La iniciativa que ha obtingut més vots, un total de 270, ha estat la presentada pel club CEFAR i que consisteix en l'arranjament de la pista del Bosquet. Es tracta de la millora del paviment d'aquest espai públic, que avui en dia presenta d'eficiències a causa del pas dels anys. Aquest projecte s'executarà per un import de 63.041 €.

La creació d'una zona de pícnic a les piscines municipals ha estat la segona proposta més votada, amb 133 vots. El projecte, presentat per una veïna del municipi, consistirà en la instal·lació de taules, para-sols i papereres i una zona de jocs infantils en aquest equipament municipal. Aquest projecte ha estat valorat amb un import de 11.353 €.

També s'han inclòs dins els projectes a executar la proposta presentada per l'ASFE consistent en la compra de material de preparació física i l'habilitació d'una sala tècnica al pavelló esportiu. Aquesta sala estarà dotada d’una pantalla i un projector, així com altres elements per a l'emmagatzematge i també s'hi faran treballs de pintura i arranjaments diversos per tal de fer-la confortable. Aquesta proposta, que ha quedat sisena a les votacions, s'executarà per un import de 4.396 €, havent rebut un total de 86 vots.

Finalment, la darrera de les propostes que s'executarà, presentada a títol individual, és la instal·lació de set casetes d'intercanvi de llibres que s'ubicaran al nucli i a les quatre urbanitzacions i barris del municipi. El projecte es podrà executar per un import de 4.531 € i ha ocupat el setè lloc a les votacions. Aquestes casetes són estructures on els veïns poden deixar llibres i recollir-ne d'altres, fomentant així la lectura i la reutilització. La tercera edició del pressupost participatiu disposa de 85.000 €.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El Consell d’Infants del Bages celebra a Sant Fruitós de Bages el segon plenari
MANRESA
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
SÚRIA
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques

ST. FRUITÓS
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
ST. FRUITÓS
L’ultrafondista Núria Picas oferirà la conferència motivacional “Ara o Mai”
ST. FRUITÓS
La ciutadania decideix el nom als parcs de Pineda de Bages
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]