Divendres 01 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Treballs d'asfaltatge del Pla de Millora de l'Espai Públic 2023
Els primers carrers on s’actuarà son el Francesc Moragas, Font dels Panyos, Bernat Oller i Tres Roures. Enguany, es destinaran 349.827 euros a la millora de calçades, 463.126 euros a voreres i espais de vianants, 120.000 euros als parcs infantils i 80.000 als camins rurals, la qual cosa suma un total d’1.012.953 d’euros.
Treballs d'asfaltatge del Pla de Millora de l'Espai Públic 2023. Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
02/09/2023 10:04
Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
En concret, ho faran pel carrer Francesc Moragas (tram entre la Pla&ccedi l;a Mil·lenari i carrer Font dels Panyos) i al mateix carrer Font dels Panyos. Dijous 7 de setembre s’iniciaran obres al carrer Bernat Oller i a la cruïlla amb els carrers Prudenci Comelles i Dos de Maig, i també al carrer de Tres Roures, al tram entre carrer Martí Julià i carrer Comtessa Ermessenda. En les properes setmanes, també començaran obres per millorar calçades als carrers Tortonyes, Alcalde Armengou, Tarragona, Cintaires, Providència, Passeig del Riu i a la cruïlla del carrer La Pau amb carrer Lluís Millet.

Els treballs formen part del Pla de Millora de l’Espai Públic 2023, que per setè any consecutiu permetrà invertir un milió d’euros a la ciutat. Enguany, es destinaran 349.827 euros a calçades, 463.126 euros a voreres i espais de vianants, 120.000 euros als parcs infantils i 80.000 als camins rurals. 

Les obres comportaran afectacions al trànsit. La primera actuació que s’executarà és la del carrer Francesc Moragas, en el tram entre la plaça Mil·lenari i el carrer Font dels Panyos, i la del carrer Font dels Panyos. En aquests treballs, és previst que les afectacions durin 5 dies. El diumenge 3 de setembre es prohibirà l’estacionament de l’àmbit d’afectació dels treballs i, a  partir de dilluns al matí, es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Francesc Moragas entre la Carretera de Cardona i la plaça del Mil·lenari, de manera que:

Els vehicles que circulin per Carretera de Cardona no podran accedir al carrer de Francesc Moragas, continuaran en direcció a carrer Dos de Maig per accedir al Passeig del Riu. Els vehicles que circulin per la plaça Mil·lenari no podran accedir al carrer de Francesc Moragas, continuaran per Passeig del Riu, carrer Folch Torres i carrer del Bruc per accedir a la Carretera de Cardona. Es mantindrà l'accés al carrer Francesc Moragas, tram no afectat per les obres, al carrer de Ferrer Vidal i al carrer Previsió des del carrer del Cos.

L’accés al carrer Fonollar es realitzarà des del carrer d'Ausiàs March provinent de carrer Dos de Maig. L’accés i sortida dels guals situats en el tram d'obres es permetrà sempre que l’estat dels treballs així ho permeti i fora de l'horari de treball. El servei de Bus Manresa en la Línia 4 Font - Valldaura - Congost es veurà afectat pels desviaments de trànsit establerts. Podeu consultar les afectacions del servei a través de l’aplicació mòbil, de la web www.manresabus.com o bé al telèfon 93 875 71 50. Així mateix, es veuran afectades algunes línies dels serveis de Transports de la Generalitat de Catalunya.

Les àrees de residus afectades per les obres es traslladaran en punts propers segons l'estat i fase dels treballs. Dijous 7 de setembre s’iniciaran les obres al carrer Bernat Oller i a la cruïlla amb els carrers Prudenci Comelles i Dos de Maig. En aquests treballs, és previst que les afectacions durin 2 dies. Amb motiu d’aquesta actuació, dimecres 6 de setembre es realitzaran treballs previs a la pavimentació i es prohibirà l’estacionament de l’àmbit d’afectació dels treballs. A partir de dijous al matí es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Bernat Oller i del carrer Prudenci Comellas, de manera que:

Els vehicles que circulin per carrer del Bruc en direcció al carrer Prudenci Comellas es desviaran pel carrer Era Esquerra en direcció a la Carretera de Cardona. Els veïns del carrer Prudenci Comellas podran accedir i sortir del carrer des dels extrems del vial, des de carrer del Bruc i des del carrer Dibuixant Joan Vilanova. Els veïns del carrer Dos de Maig, tram entre carrer Prudenci Comellas i Carretera de Cardona, podran accedir i sortir des de la Carretera de Cardona.

L'accés i sortida dels guals situats en el tram d'obres es permetrà sempre i quan l'estat dels treballs així ho permeti i fora de l'horari de treball. El servei de Bus Manresa en la Línia 8 Perimetral - Estacions (direcció Renfe) es veurà afectat pels desviaments de trànsit establerts. Podeu consultar les afectacions del servei a través de l’aplicació mòbil, de la web www.manresabus.com o bé al telèfon 93 875 71 50.

L’àrea de residus de carrer Bernat Oller núm. 1 es traslladarà a carrer Prudenci Comellas davant núm. 28. El mateix dijous 7 de setembre s’iniciaran les obres al carrer Tres Roures, al tram entre Martí Julià i Comtessa Ermessenda. En aquesta actuació, és previst que l’afectació al trànsit duri 2 dies. El dimecres 6 de setembre ja es realitzaran treballs previs a la pavimentació i es prohibirà l’estacionament de l'àmbit d'afectació dels treballs. A partir de dijous al matí es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Tres Roures des del carrer Martí i Julià, de manera que:

Els vehicles accediran i sortiran dels carrers: Navarra, Comtessa Ermessenda i Passatge Bernat Oller des de la plaça Catalunya. Aquests vials es regularan com a cul-de-sac, amb accés i sortida pel mateix punt. L’accés i sortida dels guals situats en el tram d’obres es permetrà sempre que l’estat dels treballs així ho permeti i fora de l’horari de treball.

Després d’aquests carrers, les properes actuacions es duran a terme a:
Carrer Tortonyes, tram entre el carrer Font del Gat i el carrer Sant Josep.
Carrer Alcalde Armengou, tram entre el carrer Poeta Mistral i el carrer Girona.
Carrer de Tarragona, tram entre el carrer Alcalde Armengou i el passatge de Puigberenguer
Carrer de Cintaires, tram entre el carrer Bisbe Torras i Bages i el carrer de Pau Claris.
Cruïlla del carrer de La Pau amb carrer de Lluís Millet.
Carrer Providència, entre l’avinguda Francesc Macià i el carrer Viladordis.
Passeig del Riu, entre plaça Mil·lenari i el Pont de Sant Francesc (treballs en horari nocturn).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TREBALLS D'ASFALTATGE   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou
ACTUALITAT
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
BÀSQUET
El BAXI Manresa rep una visita d'alta volada: el Valencia Basket

MANRESA
La presentació pública de les actuacions del Pla de Barris genera expectació a L'Anònima
MANRESA
Manresa estrenarà aquest juliol el nou festival 'Camins'
LA FOTO DEL DIA
Colors vius al carrer del Born
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
Celebració de la lliga del Centre d'Esports
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
El 4t Campionat de Catalunya de Marxa Nòrdica 'Vila de Súria' acaba amb victòria surienca
El BAXI Manresa rep una visita d'alta volada: el Valencia Basket
L’Ajuntament impulsa noves actuacions de millora de la via pública al barri La Rosaleda
Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]