Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Inscripcions als cursos de català del Consorci per a la Normalització Lingüística del 12 al 15
Les persones que no hagin estat alumnes del CPNL els últims 12 mesos han de fer una prova de nivell que ja poden demanar. Per accedir a la inscripció també es pot presentar un certificat de coneixements de català.
Inscripcions als cursos de català del Consorci per a la Normalització Lingüística del 12 al 15. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Jordi Preñanosa  
06/09/2023 15:15
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
Les inscripcions per als cursos generals del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) seran els dies 12, 13, 14 i 15 de setembre de 2023. Les sol·licituds es podran fer presencialment, al CNL Montserrat, a Manresa (Pg. Pere III, 68 , entresol), o bé en línia, mitjançant la plataforma d'inscripció als cursos de català, des del dimarts 12, a les 9 h, fins al divendres 15, a les 20 h. La matrícula s'estructura en dos torns: preferent, els dies 12 i 13 de setembre (per a antics alumnes inscrits a un curs del CPNL durant els darrers 12 mesos) i general, els dies 14 i 15 de setembre (per a tothom).

Des de l'1 de setembre, les persones que no hagin fet un curs al CPNL durant els darrers 12 mesos o que no disposin d'un certificat de coneixements de català hauran de sol·licitar una prova de nivell per poder determinar quin curs és el més idoni per a elles. Es pot sol·licitar telemàticament a la plataforma d'inscripcions o presencialment als centres de normalització lingüística.

En aquesta inscripció, corresponent al primer trimestre del curs 2023-24, el CPNL ofereix cursos de català, en modalitats presencials o en línia, de tots els nivells: des de l'inicial fins al superior. En el cas del C2 hi haurà oferta tant en format de durada anual com semestral. Les persones interessades poden consultar el cercador web per trobar informació detallada sobre els cursos i els horaris. Els cursos de català organitzats pel CPNL segueixen els programes de llengua catalana de la Secretaria de Política Lingüística. Els certificats de nivell que expedeix el CPNL tenen validesa oficial i es corresponen amb els nivells del Marc europeu comú de referència (MECR).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CNL   MANRESA  
També et pot interessar:
MANRESA
Aigües de Manresa i FORUM impulsen un projecte d'energies renovables en 108 habitatges públics
LA FOTO DEL DIA
Un vespre tot gaudint de les vistes
FUTBOL
El Covisa Manresa no ha pogut puntuar en la seva estrena a la lliga

MANRESA
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
MANRESA
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
MANRESA
Un ramat de cabres circulant al centre de Manresa
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]