Divendres 05 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Relleu en la presidència de la Junta Comarcal del Bages del Col·legi de Metges de Barcelona
La doctora Encarna Sanchez ha estat nomenada nova presidenta de la Junta comarcal del Bages del Col·legi de Metges de Barcelona (CoMB), en substitució del doctor Jordi Aligué, que ha ocupat el càrrec des de l'any 2018 fins ara.
La doctora Sanchez té gran experiència en la gestió d'equips i serveis sanitaris en l'àmbit de l'Atenció Primària.

BAGES / Redacció/ Sergi Vázquez  
24/09/2023 18:02
Kids&Us, nou patrocinador principal del Bàsquet Manresa
L'Escola d'Art de Manresa estrena el Festival TRAMA
Josep Vidal Alaball, segon catedràtic d’atenció primària a Catalunya
La Sínia i Castellum guanyen els Premis La Ciència i l’Enginyeria i els Infants
Encarna Sanchez Freire és metgessa especialista en Medicina Familiar i Comunitària i actualment exerceix com a directora de l'EAP Navàs-Balsareny de l'Institut Català de la Salut (ICS). Ha cursat el Màster Atenció Primària de salut per la UAB i el Màster en Gestió d'Equips i Serveis Sanitaris en la Atenció Primària per la UB.

La doctora Sanchez té gran experiència en la gestió d'equips i serveis sanitaris en l'àmbit de l'Atenció Primària i coneix molt bé la realitat de la professió mèdica a la comarca del Bages i les necessitats assistencials del territori. Aquest relleu en la presidència de la Junta comarcal del Bages es produeix després del nomenament de Jordi Aligué com a tresorer de la Junta de Govern del CoMB. La Junta de Govern del CoMB i la Junta comarcal del Bages volen agrair al doctor Aligué la tasca feta al Bages durant aquests anys, així com el seu compromís amb els metges i metgesses de la comarca. El doctor Aligué també seguirà fent la seva tasca assistencial com a metge internista a la Fundació Althaia.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: COL·LEGI DE METGES DE BARCELONA 
També et pot interessar:

Catifes a la basílica de la Seu
L'Ajuntament de Manresa inicia l'enderroc de quatre finques a les Escodines
A la venda les entrades de Terra de Guapes, de Sandra Monfort, l'inaugural de la Fira Mediterrània
Kids&Us, nou patrocinador principal del Bàsquet Manresa
L'Escola d'Art de Manresa estrena el Festival TRAMA
Josep Vidal Alaball, segon catedràtic d’atenció primària a Catalunya
La Sínia i Castellum guanyen els Premis La Ciència i l’Enginyeria i els Infants
L’alumnat d’Automatització i Robòtica del Lacetània desenvolupa una cel·la de treball robòtica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]