Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Clínica Sant Josep i el grup Dexeus Dona s’uneixen per oferir un nou servei a la Catalunya Central
El projecte es posarà en marxa el pròxim 9 d'octubre i té com a objectiu replicar el model assistencial que Dexeus Dona té a Barcelona per evitar que les dones de la Catalunya Central s'hagin de desplaçar per a ser ateses.
Daniel Martínez, CEO de Dexeus Dona, el Dr. Albert Estiarte, director de la Clínica Sant Josep i adjunt a la Direcció General de la Fundació Althaia, el Dr. Pere Barri, president de Dexeus Dona i el sr. Manel Jovells, director de la Fundació Althaia.

SANITAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
22/09/2023 08:26
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
La Clínica Sant Josep de Manresa (CSJ), gestionada per la Fundació Althaia, i el grup Dexeus Dona, pioner i referent a Europa en l'àmbit assistencial de salut de la dona, han signat un acord per implantar un nou model assistencial en aquest centre hospitalari, que permetrà oferir atenció mèdica altament especialitzada en ginecologia, obstetrícia i reproducció assistida a la Catalunya Central.

Aquest nou model d'atenció de Dexeus Dona es posarà en funcionament a partir del 9 d'octubre d'enguany i comportarà un conjunt de millores per a les pacients que es visiten per mútua o de manera privada, tant a la Clínica Sant Josep com les que fins ara s'atenen al centre mèdic Dexeus Dona Manresa, que traslladarà la seva activitat a unes noves instal·lacions de la CSJ, en un espai completament renovat i equipat amb les últimes tecnologies.

El director de la Clínica Sant Josep i adjunt a la direcció de la Fundació Althaia, el Dr. Albert Estiarte, detalla que "aquesta unió reforça la Clínica Sant Josep com un centre referent a la Catalunya Central. Sumem més recursos, més serveis i més professionals per donar una atenció totalment especialitzada i més personalitzada per a totes les dones i parelles que s'atenen de forma mutual i privada al territori. A més, s'amplien i es centralitzen els serveis de ginecologia, embaràs i reproducció en un nou espai de la Clínica Sant Josep, on es concentrarà l'atenció mèdica i diagnòstica i la tecnologia més innovadora."

 
Ampliació d'equips i serveis
La implantació del model assistencial de Dexeus Dona portarà entre d'altres novetats:

-La incorporació d'un Servei especialitzat en Diagnòstic Ginecològic per la Imatge (DGI) que permetrà que, en un mateix dia i espai, la pacient pugui fer-se la revisió ginecològica anual i totes les proves diagnòstiques necessàries.
-Les patologies que es detectin en aquestes proves es podran tractar quirúrgicament a la Clínica Sant Josep, evitant desplaçaments a Barcelona.
-Fruit d'aquesta unió, la Clínica Sant Josep disposarà també d'un nou servei de reproducció assistida, amb accés a les proves diagnòstiques i els estudis de fertilitat femenina, masculina i de la parella.

"Per la nostra experiència, hem observat que les pacients, no només valoren una atenció mèdica de qualitat i professional, sinó també la proximitat i la rapidesa en l'assistència", explica el Dr. Pere Barri Soldevila, President de Dexeus Dona. "El nostre centre és sensible a aquestes demandes com ho demostra el fet que puguis visitar-te, realitzar les proves diagnòstiques i obtenir els resultats en un mateix dia, o, en el cas que et diagnostiquin algun problema, planificar i realitzar el tractament en menys de dues setmanes. Per aquest motiu hem decidit reforçar la nostra presència a la Catalunya Central, que disposa de tota la infraestructura hospitalària de la Clínica Sant Josep, perquè les pacients no hagin de desplaçar-se fins a Barcelona", afegeix.

Aquest nou servei d'atenció a la salut de la dona comptarà amb un ampli equip multidisciplinari integrat per professionals de la Clínica Sant Josep i de Dexeus Dona  Manresa. Per tant, les pacients que ho desitgin podran continuar sent ateses pel seu ginecòleg/a de referència, i fer el seguiment de l'embaràs o les revisions a les noves instal·lacions, on també s'inclouran les proves de diagnòstic prenatal.


Un projecte atractiu per als professionals del territori
Aquest projecte també té com a objectiu ser atractiu per als professionals sanitaris del territori. La Clínica Sant Josep i el grup Dexeus Dona fomentaran la producció científica i la recerca, i el caire universitari d'ambdues institucions els permetrà desenvolupar un ambiciós programa de formació continuada.

Aquest projecte assistencial, científic i docent, pretén ser una oferta atractiva per ampliar les oportunitats laborals i de projecció professional de tots els col·lectius sanitaris del territori.

Es podrà demanar hora per aquest nou servei de ginecologia, obstetrícia i reproducció assistida trucant per telèfon al 93 227 47 27, o bé accedint a la pàgina web www.dexeus.com o amb l'app d'Espai Pacient de la Clínica Sant Josep o bé enviant una petició de visita o correu informatiu a  visites@clinicasantjosep.cat o hores@dexeus.com



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CLÍNICA SANT JOSEP 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Clínica Sant Josep reforça el seu compromís amb l’esport amb el Club Bàsquet Femení
SANITAT
La Clínica Sant Josep estrena una Unitat de Memòria per diagnosticar trastorns cognitius
SANITAT
La Clínica Sant Josep posa en marxa una nova Unitat de Patologia Vascular

SANITAT
Inauguració nova planta d'hospitalització Clínica Sant Josep
ESPORTS
La Unitat de Readaptació Esportiva de la Clínica donarà servei als jugadors del Covisa Manresa
SANITAT
Més de 11.450 pacients ateses durant el primer any de funcionament del servei de Ginecologia
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]