Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa finalitza la setmana vinent els treballs d'asfaltatge de calçades
Es milloraran trams de calçada del carrer Providència, del carrer dels Llops i del carrer Font dels Llops. Aquesta pròxima matinada és previst l’asfaltatge al passeig del Riu, al tram entre la plaça Mil·lenari i el Pont de Sant Francesc.
Imatge de la calçada asfaltada al carrer Francesc Moragas, una de les principals actuacions d’aquest 2023.

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
22/09/2023 16:06
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
L’Ajuntament de Manresa finalitza la setmana vinent els treballs d’asfaltatge inclosos en la programació del  Pla de Millora l'Espai Públic 2023 i ho farà amb actuacions al carrer Providència, al tram situat entre l’avinguda Francesc Macià i el carrer Viladordis; al carrer dels Llops (plaça Reforma) i al carrer Font dels Llops  (al barri de Sant Pau).

Durant els darrers dies s’han enllestit gairebé totes les actuacions als carrers Francesc Moragas, Panyos, Bernat Oller, a la cruïlla del carrer Prudenci Comellas i Dos de Maig, Tortonyes, Alcalde Armengou (falten treballs de pintura), Tarragona, a la cruïlla del carrer de La Pau amb el carrer de Lluís Millet i al carrer Cintaires. Aquesta propera matinada, en horari nocturn, és previst finalitzar l’asfaltatge al passeig del Riu, al tram situat entre la plaça Mil·lenari i el Pont de Sant Francesc.

En total, un cop finalitzats tots els treballs, aquest 2023 s’hauran millorat 13.519 m2 de superfície de calçades amb un cost de 349.827 euros.

Les programació prevista per la setmana vinent i les afectacions al trànsit són les següents:


Dilluns 25 de setembre
Carrer Providència, tram entre l'Av. Francesc Macià i el carrer Viladordis (tram proper al carrer Viladordis)

-       Dilluns es prohibirà l’estacionament de l'àmbit d'afectació dels treballs.
-       A partir de dilluns es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Providència entre l'avinguda Francesc Macià i el carrer Providència.
-       Els veïns del carrer Providència podran accedir i sortir des de l'avinguda Francesc Macià.
-       L'accés i sortida dels guals situats en el tram d'obres es permetrà sempre que l'estat dels treballs així ho permeti i fora de l'horari de treball.
-       L'àrea de residus de carrer Providència número 16 es traslladarà durant el període d'obres al carrer Viladordis número 96.
-       És previst que les afectacions en aquest vial durin 3 dies.


Carrer dels Llops

-       Dilluns 25 es prohibirà l’estacionament de l'àmbit d'afectació dels treballs.
-       A partir de dilluns 25 de setembre es tallarà el trànsit de vehicles del carrer dels Llops (plaça Reforma).
-       L'accés i sortida dels guals situats en el tram d'obres es permetrà sempre que l'estat dels treballs així ho permeti i fora de l'horari de treball.
-       És previst que les afectacions en aquest vial durin 3 dies.

Carrer Font dels Llops

-       El dilluns es prohibirà l’estacionament de l'àmbit d'afectació dels treballs.
-       A partir de dilluns 25 de setembre es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Font del sLlops (pas sota vies FGC), al barri de Sant Pau.
-       L'accés i sortida dels veïns del Camí Font dels Llops i del camp de Futbol es permetrà sempre que  l'estat dels treballs així ho permeti i fora de l'horari de treball.
-       És previst que les afectacions en aquest vial durin 3 dies.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TREBALLS D'ASFALTATGE   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
ACTUALITAT
La Cambra de Manresa celebra 120 anys reivindicant talent, indústria i futur

MANRESA
'MicroObert' al Mercat Puigmercadal
ACTUALITAT
Sarsa Manresa, Sarauto i Ausa cedeixen material de l’Institut Lacetània
ACTUALITAT
Èxit de participació a la 9a edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa 2026
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]