Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les obres d’ampliació del pont d’accés a Castellbell i el Vilar mantindran la infraestructura tallada al trànsit durant dos mesos
La resta de temps que durin les obres es donarà pas alternatiu en una actuació que permetrà doblar l’amplada actual del pont i guanyar un espai propi per a vianants i ciclistes.
Les obres tindran la infraestructura tallada al trànsit durant dos mesos un cop avançats els treballs.

BAGES / Redacció  
29/09/2023 08:22
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Aquest proper mes d’octubre és previst que comencin les obres per eixamplar el pont d’accés a Castellbell i el Vilar. L’actuació, amb un pressupost d’1,8 milions d’euros assumit per la Diputació de Barcelona, permetrà ampliar la infraestructura en tot el tram de 310 metres que travessa el riu Llobregat. El nou pont doblarà l’amplada actual de la via i guanyarà un espai propi per a vianants i ciclistes.

Dos mesos tancat al trànsit
Les obres tindran una durada de cinc mesos en què en la major part del temps es donarà pas alternatiu amb regulació semafòrica per afectar el mínim possible la mobilitat. No obstant, durant dos mesos (coincidint amb l’hivern) sí que es restringirà totalment el pas de vehicles i la infraestructura es mantindrà tancada al trànsit. Durant aquest interval de temps en què l’entrada nord quedarà tallada se senyalitzaran itineraris alternatius través de Monistrol de Montserrat i l’accés al municipi serà pel barri de La Bauma.

Els detalls de l’obra
La remodelació del pont permetrà col·locar-hi barreres de contenció, s’instal·larà un mur de 20 centímetres de formigó i una barana metàl·lica de protecció per a vianants i ciclistes i, finalment, també es millorarà la corba d’accés al pont des de la banda nord. L’estructura actual es mantindrà amb la tipologia d’arcs múltiples amb voltes de formigó suportades per piles també de formigó i revestides de pedra de gres. En paral·lel, es renovarà la il·luminació del pont amb tecnologia LED i adaptada a la normativa actual.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’òpera prima del director i guionista santfruitosenc Àlex Duck s’estrena a Sant Fruitós
SÚRIA
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports

SÚRIA
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages reuneix professionals de l’arquitectura i el patrimoni cultural
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós es prepara per viure la Festa Major d’Estiu
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]