Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El director de l’Escola Montserrat, ponent al congrés de màrqueting educatiu de referència a l’estat espanyol
“15 errors letals: la veritat incòmoda de l’estratègia comercial en un centre d’FP”. Aquest és el títol de la ponència que farà Dani Mauriz, director de l’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, a Eduketing, el congrés de màrqueting educatiu de referència a l’estat espanyol. El congrés es farà els dies 16 i 17 de novembre a Madrid i arriba a la seva 13a edició reunint més d’una vintena de ponents per posar en valor les estratègies de màrqueting en l’àmbit educatiu.
El director de l’Escola Montserrat, Dani Mauriz.

SOCIETAT / Redacció/ Sergi Vázquez  
05/10/2023 08:10
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
La ponència de Mauriz va en sintonia amb una de les estratègies en què l’Escola Montserrat ha treballat més els darrers anys: donar a conèixer el centre, posicionar-lo i establir una xarxa de comunicació i informació potent tant amb l’alumnat o futur alumnat, com amb famílies, teixit empresarial i institucions.

En la seva intervenció, el director de l’Escola Montserrat repassarà 15 punts claus en l’estratègia de màrqueting d’un centre educatiu, quins errors cal evitar, i donarà consells i solucions pràctiques per evitar-los o corregir-los. La conferència repassarà temes com l’atenció personalitzada, la inserció laboral de l’alumnat, promocions per a la matriculació, la participació en certàmens, el lideratge o el compromís i la participació en la vida del municipi. Mauriz serà ponent al costat de directors de centres, assessors, consultors, responsables de comunicació,  màrqueting o qualitat, entre d’altres.

Segons el director de l’Escola Montserrat, “participar a Eduketing és un interessant intercanvi d’experiències i bons consells. I fer-ho com a ponent, és un honor i la responsabilitat de compartir allò que hem après al nostre centre i que fem bé, o cada dia millor”. I afegeix que “al final, el més important és treballar des de diferents vessants per donar la millor acollida, formació i acompanyament a l’alumnat, per dotar-lo de les capacitats i les eines que seran imprescindibles per al seu futur professional i, sovint, també personal”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESCOLA MONTSERRAT   SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
La Policia Local realitza una campanya de control del consum d’alcohol i drogues al volant
ST. JOAN
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
ST. VICENÇ
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina

ST. FRUITÓS
La Nit del Canet Kids i una sessió DJ al pavelló festa del Carnestoltes
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra la 51a edició del Concurs de Pintura Ràpida de la Festa de l’Arròs
BAGES
El fenomen natural ‘Flor de Sol’ torna a Castellbell i el Vilar el 17 de febrer
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]