Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Èpica en la derrota en inferioritat del Catalunya Central a Granollers
24-0 és un resultat que 99 vegades de 100 acostuma a indicar superioritat esportiva total del local respecte del visitant.
Èpica en la derrota en inferioritat del Catalunya Central a Granollers.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
09/10/2023 16:46
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Però totes les regles tenen la seva excepció. I el partit entre Spartans de Granollers i el Catalunya Central en va ser l'excepció aquest dissabte. Fins que el matx va tenir les forces més o menys igualades la superioritat en metres guanyats i temps de possessió era visitant, però ben aviat, en el minut 6, la xacra de les lesions va començar a turmentar implacable les osonecbagenques.

Totes van arribar sanes i estalvies a casa. Adolorides, però empoderades de saber que en igualtat de condicions estaven ben convençudes que el partit no s'hauria escapat. Tota la primera part el Catalunya Central la va disputar, doncs, amb 12 jugadores contra 15, i les locals només van poder anotar el seu primer assaig en el minut 26, arribant-se al descans amb un 5-0 que hauria pogut ser un empat o un Catalunya Central per davant en el marcador per poc que hi hagués hagut una mica de sort en un parell d'ocasions en què el try va estar ben a prop.

Després del descans, i en 'minoria simple' continuava havent-hi convenciment en la victòria. Fins i tot després d'un assaig local de sortida que posava el 10-0 en el 42. Però un altre abandó va propiciar que amb 11 contra 15, les Spartanes comencessin a veure més clara la línia d'anotació (assaigs en el 58 i en el 62) amb les corresponents transformacions.

Al minut 70 dues noves baixes van propiciar que l'àrbitre donés per acabat abans d'hora el partit i fer les alineacions dels pròxims partits serà una autèntica càbala per a Pere Carrillo. Perquè no tot i que no hi ha cap lesió greu, no totes les recuperacions seran tan ràpides com tothom voldria certament. Això sí, com dèiem, les jugadores, adolorides, tècnics i afició van recuperar forces al tercer temps, amb una orgullosa mescla de dolor i somriure 'totxo' de saber-se protagonistes d'un partit d'aquells que es recorden per molt de temps perquè, malgrat la derrota, "com de bé que hem aguantat, noies!".



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: RUGBY   ESPORTS 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
FUTBOL
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
WATERPOLO
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa

ATLETISME
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
FUTBOL
El Covisa Manresa visita aquest dissabte Santa Coloma de Gramenet
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa rep l'Obradoiro al Nou Congost
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]