Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Possibilitat d’obtenir certificats oficials de solidworks
Les proves es faran el dimarts 7 de novembre de 6 de la tarda a 9 del vespre.
Possibilitat d’obtenir certificats oficials de solidworks.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
05/11/2023 12:24
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
El Centre de Formació Pràctica torna a oferir la possibilitat d’obtenir certificats oficials de SOLIDWORKS, un programa de disseny assistit per ordinador molt utilitzat al sector industrial. Les proves per obtenir els certificats tindran lloc el proper 7 de novembre a la seu del CFP, a Manresa. Durant els examens s’avaluarà l’experiència i els coneixements dels aspirants, que podran presentar-se per al certificat bàsic, el CSWA – Academic o, si ja el tenen, es podran presentar a altres títols oficials de nivell més avançat per primera vegada a Manresa.

La certificació CSWA – Academic és la primera que s’ha d’obtenir i que obre l’accés a la resta de certificacions oficials. Aquesta certificació s’adreça a alumnes amb una experiència mínima d’entre 6 i 9 mesos i coneixements fonamentals. La prova consisteix en 14 preguntes a resoldre en un temps màxim de 180 minuts.

Les certificacions de SOLIDWORKS són reconegudes per empreses de tot el món i serveixen per acreditar el domini d’aquest programa. El Centre de Formació Pràctica és un centre oficial SOLIDWORKS i, a més de comptar amb una extensa oferta formativa en aquest àmbit, també permet que alumnes i no alumnes facin els examens oficials sense haver de moure’s de Manresa. Fer la prova és gratuït però les places són limitades i cal inscriure’s prèviament a cfp@cfp.cat. Els alumnes que s’inscriguin podran, abans de fer l’examen, accedir a l’aplicació SOLIDWORKS Student Premium i a recursos de formació en línia i exàmens de pràctica.

SOLIDWORKS és un programa àmpliament utilitzat al sector industrial en els àmbits del disseny de peces i conjunts 3D, mecanismes i cinemàtica, anàlisi i simulació per elements finits, simulació de fluids, motlles d’injecció, sistemes elèctrics, mecanitzat per control numèric, fabricació additiva, disseny sostenible, visualització avançada i documentació tècnica.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CFP   MANRESA  
També et pot interessar:
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
LA FOTO DEL DIA
La lluna il·lumina les nits

FUTBOL
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
NATACIÓ
Els equips benjamins del CN Manresa de waterpolo, A i B, han competit al Campionat de Catalunya
MANRESA
El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]