Dissabte 08 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Consell Comarcal del Bages ofereix assessoraments gratuïts a empreses
Adreçat a petites i mitjanes empreses de la comarca inclourà un pla d’acció per implantar activitats concretes i optar a finançament.
El Consell Comarcal del Bages ofereix assessoraments gratuïts a empreses.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
08/11/2023 15:30
En marxa un vehicle multioperador per garantir les comunicacions en situacions d'emergència
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal
El Consell Comarcal del Bages ofereix aquest mes de novembre assessoraments gratuïts a empreses en matèria d’economia circular i sostenibilitat. El servei s’adreça a petites i mitjanes empreses de la comarca que rebran l’assessorament d’un grup de professionals experts que analitzaran de quina manera cada empresa pot millorar en matèria de sostenibilitat ambiental. El servei, valorat amb un cost aproximat de 1.500 euros, inclourà una diagnosi ambiental i d’economia circular, l’estratègia a seguir a través d’un pla d’acció amb activitats per implementar i les oportunitats disponibles per optar a finançament.

Places limitades

Les empreses interessades poden inscriure’s fins al pròxim 10 de novembre completant aquest formulari. Per a més informació també es pot contactar al telèfon 93 693 03 50 (ext. 4041) o bé al correu electrònic peconomica@ccbages.cat. Aquest assessorament personalitzat, inclòs en el projecte d’Indústria Circular Bages, pretén fomentar la transició del model productiu de la comarca cap a una economia circular i enfortir la competitivitat de la indústria. L'objectiu central de l'economia circular és utilitzar els recursos de manera més eficient, reduint el consum de matèries primeres, aigua i energia, i minimitzant els residus. L'assessorament empresarial pretén ajudar les empreses a implementar pràctiques i processos que aconsegueixin aquesta eficiència. El projecte té el suport de la Diputació de Barcelona.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CONSELL COMARCAL DEL BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal reclama els trens semidirectes i al·lega contra el PLATER
BAGES
Nova plataforma per trobar sòl, naus i oportunitats industrials
BAGES
El Consell Comarcal exigeix la recuperació dels trens de Manresa i Barcelona

BAGES
El Consell Comarcal demana que la Llei d’Alta Muntanya no deixi fora els pobles de muntanya del Bages
BAGES
El Consell Comarcal impulsa un projecte d'energia a Fonollosa per reduir la factura de la llum
BAGES
El Consell Comarcal commemora la LGTBI+ amb la campanya “Orgull de drets i diversitat”
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC
Els episodis de vent impulsen l'augment de trucades al 112 en el primer semestre de l'any
Claus per viatjar amb seguretat aquest estiu i prevenir riscos a la carretera
Moià acull aquest diumenge el Mercat del Vi i Formatge
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal
En marxa un vehicle multioperador per garantir les comunicacions en situacions d'emergència


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]