Dimarts 12 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa programa un tast científic de cervesa i una visita teatralitzada al TechLab
El tast de cervesa es farà en el marc del Festival dels Predicadors, aquest dissabte a L’Anònima, mentre que la visita teatralitzada permetrà conèixer el TechLab de la UPC Manresa de la mà d’Albert Einstein i Ignasi de Loiola.
L'Ajuntament de Manresa programa un tast científic de cervesa i una visita teatralitzada al TechLab.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
08/11/2023 15:27
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
L’Ajuntament de Manresa, a través de la Regidoria d’Empresa, Turisme i Coneixement, organitza dues activitats gratuïtes dins la Setmana de la Ciència, una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació que se celebra amb l’objectiu d’apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i fomentar les vocacions científiques entre els més joves.

La primera activitat es farà aquest dissabte 11 de novembre a les 13.30 hores, en el marc del Festival dels Predicadors que se celebra a L’Anònima. Es tracta d’una xerrada i tast científic de cervesa, que anirà a càrrec del microbiòleg Joan Montasell. Es podran conèixer les biotransformacions que es produeixen amb la interacció del llevat de la cervesa i es podrà participar d’un tast per percebre de manera pràctica les especificacions teòriques que s’exposen a la xerrada. Les places són limitades i és recomanable inscriure’s a través d’aquest enllaç. El mateix dia, qui ho vulgui es podrà apuntar in situ sempre que hi hagi places disponibles.

Pel que fa a la segona activitat, es tracta d’una visita teatralitzada que permetrà conèixer el nou TechLab de la UPC Manresa a través de dos eminents personatges de diferents èpoques: Albert Einstein i Ignasi de Loiola. L’activitat s’adreça a un públic familiar i anirà a càrrec de la companyia Cosinsart. Es durà a terme el dissabte 18 de novembre de 11.30 a 12.30 hores. Cal inscriure’s al correu electrònic techlab.manresa@upc.edu

Les activitats estan organitzades per l’Ajuntament de Manresa, amb el suport de la UPC en la visita teatralitzda, i amb el finançament de la Diputació de Barcelona. A banda d’aquestes activitats, la UPC Manresa també ha organitzat altres accions en el marc de la Setmana de la Ciència. Es poden consultar en aquest enllaç.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TECHLAB   UPC   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
MANRESA
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
WATERPOLO
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada

LA FOTO DEL DIA
El cartell de l'ExpoBages
ALTRES ESPORTS
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
BÀSQUET
El BAXI Manresa afronta un nou repte amb la visita a Fontajau
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El BAXI Manresa afronta un nou repte amb la visita a Fontajau
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]