Diumenge 19 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El butlletí La Torre dedica el seu darrer número a l'inici del mandat
L'Ajuntament de Súria ha publicat un nou número del butlletí La Torre, que té com a temes destacats l’inici del nou mandat, l’aprovació del pressupost municipal i els principals objectius de l’acció de govern. En aquesta nova edició, La Torre també remarca que Súria és un dels municipis catalans que es troba en estat de preemergència a causa de la sequera.
El butlletí La Torre dedica el seu darrer número a l'inici del mandat.

SÚRIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/12/2023 17:01
Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
El butlletí municipal surienc explica que el nou mandat ha començat amb l’objectiu d’impulsar els grans projectes com el SAIAR i la Biblioteca-Centre Cultural, però també de cuidar l’acció del dia a dia i les accions que repercuteixin favorablement en la vida quotidiana de les persones. En l’editorial d’aquest número de La Torre, l’alcalde Albert Coberó explica que «tenim molts reptes com a poble», però que «serem capaços de consolidar els avenços en serveis i millores socials dels darrers anys, i seguir avançant en el camí d’una Súria millor i amb més oportunitats per a tothom».

El batlle surienc també mostra el seu convenciment que «els 13 representants polítics del consistori sabrem trobar la manera d’entendre’ns, i buscar els punts en comú per tal de fer millorar el nostre poble». En relació amb amb el problema de la sequera, La Torre recull el contingut del ban publicat el passat 1 de desembre amb les restriccions de consum d’aigua, posant l’èmfasi en la necessitat d’una bona gestió dels recursos hídrics amb la col·laboració de tothom. La Torre també publica els articles d’opinió dels grups municipals i altres temes de l’activitat de l’Ajuntament en els darrers mesos.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SÚRIA   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní
BAGES
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri

ST. FRUITÓS
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
ST. FRUITÓS
L’Associació Esportiva Ramassà rep el Premi Riudor
BAGES
Artés impulsa el Projecte Stolpersteine per homenatjar les víctimes del règim nazi
Pla estratègic del Cardener 2030
Obres per completar la via verda per a vianants i ciclistes amb el Parc de l'Agulla
Es constitueix una taula per millorar la gestió del risc d’inundació a Osona
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
Consells per tallar la gespa
Les claus per a un bon pressupost familiar
El CE Manresa juga la primera de les quatre finals pel campionat, en directe a Esport Central
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]