Divendres 19 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Neix la primera fira de l’oferta educativa postobligatòria
La sala polivalent de Solsona acollirà el nou espai “Informa’t al territori SolCar” el dimecres 28 durant tota la jornada.
Neix la primera fira de l’oferta educativa postobligatòria.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez   
22/02/2024 15:12
Protecció Civil activa l'Alerta del Pla PROCICAT per calor intensa davant la primera onada de calor
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
Donar a conèixer i promocionar l’àmplia oferta d’estudis postobligatoris del Solsonès i Cardona a l’alumnat de la zona i rodalies i a les seves famílies. Amb aquest objectiu neix la primera fira “InForma’t al territori SolCar”, que es durà a terme dimecres vinent, dia 28, a la sala polivalent de Solsona. “InForma’t al territori SolCar” és una fira impulsada per les institucions locals i els centres educatius de secundària del Solsonès i Cardona per promocionar l’oferta d’estudis postobligatoris i orientar alumes i famílies en la seva tria educativa. En la seva primera edició, el dia 28 de febrer, hi seran presents una quinzena de cicles formatius i altres ensenyaments dels instituts Francesc Ribalta i Sant Ramon, l’Escola Arrels II i l’Escola Agrària del Solsonès i Centre de Formació de Persones Adultes del Solsonès. S’ha habilitat l’espai per als alumnes durant tot el matí (de vuit a dues) amb quatre torns de visita que consistiran en una breu presentació inicial, l’explicació de l’oferta formativa del territori, dinamitzada per Pere Vilaginés, membre de la comunitat educativa, i la visita lliure pels itineraris formatius.

Espai per a les famílies

El nou certamen, però, també vol oferir una atenció especial a les famílies, el mateix dia de sis de la tarda a vuit del vespre. A més, a dos quarts de vuit del vespre els centres educatius els oferiran una xerrada informativa presentada per la directora de Solsona FM, Roser Clotet.   Impulsen la fira educativa del Solsonès el Consell Comarcal, els ajuntaments de Solsona i Cardona, l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona, l’Institut Francesc Ribalta, l’Institut Sant Ramon, l’Escola Arrels, l’Escola Agrària del Solsonès, el CFA del Solsonès, l’Oficina Jove del Solsonès i el Servei Educatiu del Solsonès. A més de l’alumnat i les famílies dels centres educatius participants, també s’ha convidat a visitar aquest espai els instituts de Sant Llorenç de Morunys, Guissona, Oliana i Calaf.   A banda d’aquesta iniciativa, els centres solsonins participaran també a la Fira de l’Estudiant que s’organitza a Manresa del 19 al 22 de març. Hi seran, un any més, amb expositors i també com a visitants.

Convocatòria: Fira educativa “InForma’t al territori SolCar”
Dia: dimecres 28 de febrer de 2024
Horari: espai alumnes, de 8 a 14 h; espai famílies, de 18 a 20 h, amb xerrada a les 19.30 h
Lloc: sala polivalent de Solsona



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona incrementa fins a 8.000 euros l’ajut per habitatge rehabilitat
SOLSONÈS
Neix la xarxa “Aquí, pots” d’establiments i espais públics de Solsona on acudir en casos d’urgència
SOLSONÈS
Oberta una nova convocatòria d’ajuts per crear, modernitzar i consolidar negocis a Solsona

SOLSONÈS
Convocatòria per contractar una persona encarregada d’equipament cultural
SOLSONÈS
Crida als amants de la poesia per participar a un recital col·lectiu
SOLSONÈS
Solsona convoca la ciutadania per escollir les propostes finalistes dels pressupostos participatius
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
Jugant amb la creativitat
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
L'Ajuntament demana a la Generalitat que reforci la seguretat viària a la carretera de Balsareny
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Protecció Civil activa l'Alerta del Pla PROCICAT per calor intensa davant la primera onada de calor
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]