Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages acull la 8a edició de la Nit del Turisme
Sant Fruitós de Bages ha estat un any més l'escenari de la Nit del Turisme, una iniciativa de Bages Impuls per donar veu dels productes de proximitat de la Catalunya central.
Sant Fruitós de Bages acull la 8a edició de la Nit del Turisme. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
27/02/2024 14:22
El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
L'alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, ha obert l'acte subratllant la importància que el sector turístic privat i públic vagin plegats, ja que els primers han de liderar i les administracions ajudar a fer-ho possible. Durant el torn de presentacions també ha pres la paraula Ignasi Sala, president de Bages Impuls qui ha destacat les dues accions estrella que s'estan impulsant des de l'entitat: la guia turística Viu el Bages i les Temporades Gastronòmiques del Bages, que s'iniciaran aviat. Per la seva banda el president del Consell Comarcal del Bages, Eloi Hernández, ha subratllat com a punt fort de la comarca precisament l'ens Bages Turisme que aglutina, sota el paraigua del Consell Comarcal, tots els ajuntaments i els agents turístics privats representats per Bages Impuls.

En finalitzar l'acte s'ha fet entrega del guardó als premiats del "Reconeixement Bages Impuls a l'esforç turístic". En la categoria de persona/entitat indirectament relacionada amb el turisme ha recaigut a Jaume Torras president de l'associació Meandre bàsicament per la seva dedicació i perseverança al bon desenvolupament de l'Anella Verda de Manresa. En la categoria del sector turístic han estat guardonats Ricard Vilalta i Francesc Brunet, de Bages Terra de Vins per ser, entre altres mèrits, pioners al territori d'agència de viatges receptora de visitants.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
ST. FRUITÓS
El cicle de cinema Gaudí porta Estrany riu al Teatre Casal de Sant Fruitós de Bages
SÚRIA
L'Escola de Salut de Súria tanca la seva 5a edició

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages reuneix professionals de l’arquitectura i el patrimoni cultural
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós es prepara per viure la Festa Major d’Estiu
BAGES
Demanen la reobertura immediata d'un tram del camí ral del Raval del Ferran
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
La parada de les Arnaules al mercat de la plaça de les Oques
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
PMCC i Cecot reforcen la seva aliança per impulsar la competitivitat del sector del metall
L’empremta europea a Catalunya
El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Els equips benjamins del CN Manresa de waterpolo, A i B, han competit al Campionat de Catalunya
Els sub16 es proclamen campions catalans


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]