Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Escola Montserrat compleix 75 anys i busca persones d’haver format part de la seva història
Els seus noms apareixeran en uns plafons que es posaran al centre i també es publicaran les seves vivències a la pàgina web.
L’Escola Montserrat compleix 75 anys i busca persones orgulloses d’haver format part de la seva història.

ST. VICENÇ / Redacció/Sergi Vàzquez   
05/03/2024 14:48
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
La propera tardor, l’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet compleix 75 anys -i 50 anys dedicada íntegrament a la Formació Professional-. La primera activitat que s’engega per celebrar-ho és la recollida de testimonis de persones que hagin format part de la història del centre per crear uns plafons que es penjaran a l’Escola on apareixeran els noms de totes les persones que s’hi apuntin, amb el lema “Orgull Escola Montserrat”.

Alumnat i equip docent actuals o antics, col·laboradors, santvicentins que hagin conegut el centre... qualsevol persona que hagi tingut alguna relació amb l’Escola Montserrat pot formar part d’aquesta llista de persones  orgulloses. Només cal entrar a www.montserratfp.cat/orgull-escola-montserrat/ i omplir nom i cognoms i any de naixement.

A part de visibilitzar els seus noms a través dels plafons físics que es penjaran al centre, els participants també poden, a través d’aquest formulari, explicar la seva vivència o relació amb l’Escola i els seus testimonis s’aniran recollint i es podran llegir a través de la mateixa pàgina web. Dani Mauriz, director de l’Escola, explica que “tot i que estem acabant de tancar els actes de celebració, tenim clar que aquests 75 anys han de servir per posar en valor l’Escola però, sobretot, per homenatjar els milers de persones que han format part de la nostra història i que, amb la seva confiança i el seu compromís, ens han ajudat a arribar fins aquí”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESCOLA MONTSERRAT   SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
SALLENT
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
NAVARCLES
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura

BAGES
El Consell Comarcal dona veu als joves del Bages sobre Europa
BAGES
El Consell Comarcal impulsa a Callús una nova Trobada de Dones del Bages
SÚRIA
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel obre el període de preinscripcions fins al 22 de maig
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]