Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Castellbell i el Vilar participa del front comú per demanar millores a l’atenció primària del territori
Els ajuntaments de Castellbell i el Vilar, Vacarisses, Rellinars i Monistrol de Montserrat es reuneixen amb les responsables de l’Institut Català de la Salut.
Castellbell i el Vilar participa del front comú per demanar millores a l’atenció primària del territori.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
13/03/2024 15:28
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar participa del front comú per demanar millores a l’atenció primària al territori. El consistori forma part de la petició conjunta, en què també hi ha els consistoris de Vacarisses, Rellinars i Monistrol de Montserrat, a través de la qual es planteja a l’ICS que prengui mesures per donar un millor servei a tota l’àrea territorial que pertany a l’Equip d’Atenció Primària Montserrat, que inclou aquests quatre municipis.

Els quatre ajuntaments van fer una reunió inicial setmanes enrere en què es demanava una trobada amb les màximes responsables de l’Institut Català de la Salut a la Catalunya Central. Aquesta trobada ha tingut lloc els darrers dies a Monistrol de Montserrat en què els ajuntaments han exposat les mancances concretes de cada municipi i des de l’ICS s’ha traslladat la dificultat de trobar professionals, que és comuna al conjunt del país.

En el cas de Castellbell i el Vilar, l’Ajuntament valora positivament la incorporació d’un tercer metge al consultori local aquest mes de març que permetrà complir amb la ràtio necessària de 2,6 metges a Castellbell i el Vilar tenint en compte l’augment de població dels darrers anys. El consistori agreix també el reforç del servei d’infermeria i continuarà treballant conjuntament amb la resta de municipis i amb l’ICS per vetllar per a una bona qualitat de l’atenció primària.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’òpera prima del director i guionista santfruitosenc Àlex Duck s’estrena a Sant Fruitós
SÚRIA
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports

SÚRIA
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages reuneix professionals de l’arquitectura i el patrimoni cultural
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós es prepara per viure la Festa Major d’Estiu
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]