Dilluns 21 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consum del Consell Comarcal del Bages va atendre 4.000 casos
La majoria de qüestions ateses tenen a veure amb els subministraments bàsics de gas, electricitat i aigua.
L’Oficina Comarcal d’Informació al Consum del Consell Comarcal del Bages va atendre prop de 4.000 casos.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
16/03/2024 13:58
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
L'Ajuntament de Manresa inicia els treballs d'arranjament d'una quinzena de camins rurals
Teatre Accessible arrenca una nova temporada a Catalunya
Calaf torna a dedicar una setmana a la gent gran
Coincidint amb el Dia mundial de les persones consumidores d’aquest 15 de març l’Oficina Comarcal d’Informació al Consum del Consell Comarcal del Bages ha fet balanç de la feina feta durant el 2023. L’OCIC va atendre l’any passat un total de 3.906 casos, la majoria dels quals van ser consultes d’informació (2.345), reclamacions (1.499) i denúncies i queixes (62). Pel que fa a les temàtiques ateses, la majoria fan referència a subministraments bàsics en què destaquen gas (712), electricitat (497) i aigua (87). També destaquen els casos que tenen a veure amb les entitats bancàries (418), telecomunicacions (348) i transports privats (316).

Atenció presencial i telemàtica

L’OCIC va atendre 1.815 casos de manera presencial, mentre que 1.667 es van resoldre per telèfon i 419 a través d’internet. El conseller d’Atenció Ciutadana, Consum i Habitatge del Consell Comarcal del Bages, Salvador Busquets Gubianas destaca “la importància d’un servei consolidat i reconegut al territori que respon a les necessitats de la ciutadania i que dona les eines per resoldre qüestions que, sovint, són injustes”.

Horaris i contacte

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consum del Consell Comarcal del Bages obre de dilluns a dijous de 9 a 14.00 hores i els dimecres a la tarda de 15.30 a 18.00 hores. El telèfon de contacte és el 93 693 03 53 també s’hi pot contactar a través del correu electrònic ocic@ccbages.cat Es recomana contactar-hi prèviament per sol·licitar cita prèvia i rebre assessorament.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CONSELL COMARCAL DEL BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal obren una nova convocatòria dels ajuts InnoBages
BAGES
El Consell Comarcal reclama els trens semidirectes i al·lega contra el PLATER
BAGES
Nova plataforma per trobar sòl, naus i oportunitats industrials

BAGES
El Consell Comarcal exigeix la recuperació dels trens de Manresa i Barcelona
BAGES
El Consell Comarcal demana que la Llei d’Alta Muntanya no deixi fora els pobles de muntanya del Bages
BAGES
El Consell Comarcal impulsa un projecte d'energia a Fonollosa per reduir la factura de la llum
Fotografia matinal de la plaça Neus Català
Manel Deli , Campió del Mon M50
Josep Perarnau, 1r classificat de la VIII tirada commerorativa del Mundial de tir de carrabina BR50
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
El Covisa Manresa no ha pogut puntuar en la seva estrena a la lliga
ERC celebra l’obertura del gimnàs del Pla del Puig
Diumenge 27 de setembre, concert de Dhrupad, música clàssica índia al interior de la Torre Lluvià
S’amplia l’àrea pavimentada entorn del Cobert de la Màquina de Batre


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]