Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa acollirà el 19 d'abril unes jornades per promoure i difondre el sector del tèxtil
La iniciativa és de la Família Professional del Tèxtil, la Confecció i la Pell del Programa Futura FP de la Direcció General de Formació Professional. Es tracta d’un sector amb perspectives de creixement que al Bages compta amb 146 empreses i que és generador de llocs de treball estables.
Manresa acollirà el 19 d'abril unes jornades per promoure i difondre el sector del tèxtil .

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
17/04/2024 15:18
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El Museu de l’Aigua i el Tèxtil acollirà el 19 d’abril les 1es Jornades del Tèxtil Sostenible, que inclouran també una fira d’empreses, amb l’objectiu de difondre i promoure un sector que al Bages compta amb 146 empreses —segons un estudi fet per a l’Ajuntament de Manresa referent a l’any 2022— i que és generador de llocs de treball estables. La proposta s’emmarca en la programació de “A Manresa, l’abril és tèxtil”, una nova campanya de dinamització del sector que pretén atraure talent i formar-lo.

La iniciativa és de la Família Professional del Tèxtil, la Confecció i la Pell del Programa Futura FP de la Direcció General de Formació Professional. Compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manresa i de la Diputació de Barcelona, i amb el suport de bona part de les entitats i associacions que agrupen les empreses del sector tèxtil. La jornada està encarada a empreses, professorat i joves que vegin el sector com una oportunitat present i futura. Es parlarà sobre el múscul actual del sector, sobre l’aplicació de la tecnologia al sector i sobre l’oferta formativa. Podeu veure el programa complet en aquest enllaç.

Al migdia, les jornades coincidiran amb la inauguració de la Fira d’Empreses, que es farà del 19 al 21 d’abril, també al Museu de l’Aigua i el Tèxtil. L’objectiu de la fira és aconseguir que el públic en general conegui les empreses tèxtils del territori, els productes que s’estan fabricant i també les opcions reals que hi ha de trobar una feina estable. En el marc de la mateixa campanya “A Manresa, l’abril és tèxtil” el Museu de l’Aigua i el Tèxtil exposa fins al 21 d’abril una mostra sobre biomaterials (més informació en aquest



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SECTOR TÈXTIL   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]