Dimecres 16 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Actuacions especials de mobilitat per la Diada de Sant Jordi a Manresa
Es reforça el servei de les línies L1 La Balconada i la L2 La Parada del bus urbà i s’estableix el bitllet senzill a 1 euro.
Imatge d'arxiu de la Diada de Sant Jordi de l'any 2023. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
20/04/2024 12:47
Manresa presenta la campanya 'No Canviïs Mai' per fomentar l'ús social del català
La Nit de la Recerca explicarà set projectes innovadors desenvolupats a Manresa
S’activa la instal·lació fotovoltaica d’autoconsum
Tradició i participació als actes de la Diada a Castellbell i el Vilar
L’Ajuntament de Manresa informa que el pròxim dimarts 23 d'abril, Diada de Sant Jordi, posarà en marxa un dispositiu especial de trànsit al Passeig Pere III des de la plaça Onze de Setembre de les 8 a les 21 h amb l'objectiu de garantir  la seguretat dels vianants, l'accés amb fluïdesa amb el transport públic de viatgers al centre de la ciutat i millorar la circulació del trànsit.

Aquest dispositiu comportarà:

Reforç del servei de transport públic Bus Manresa de les línies L1 La Balconada i la L2 La Parada. El bitllet senzill valdrà 1 euro. Tancament al trànsit de vehicles dels passos de vianant de les andanes de Passeig Pere III amb plaça Espanya, de manera que s’unirà el 2n i 3r  tram del Passeig de  Pere III amb plaça Espanya per al pas exclusiu de vianants, i per tant els vehicles que circulin per plaça Espanya pel costat de l’Institut Lluís de Peguera - Correus  no podran accedir al Passeig Pere III pel costat carrer Canyelles i Guimerà. Els vehicles que circulin per Passeig de Pere III a l’alçada de la plaça Onze  de Setembre i en direcció plaça Espanya hauran d’optar per circular per costat dret o esquerre de Passeig Pere III, segons la seva destinació:

Passeig Pere III costat dret (segons sentit de circulació a plaça Espanya): accés al carrer Primer de Maig, Institut Lluís de Peguera, CAP Bages, Correus, Policia Nacional, Pàrquing Europa, carrer Carrió, ... Passeig Pere III costat esquerre (segons sentit de circulació): accés a carrer Canyelles,  carrer Guimerà, carrer Circumval·lació, ... L'accés de vehicles al passeig de Pere III costat carrer Canyelles i Guimerà es farà des de la plaça Onze de Setembre, atès que s’invertirà de sentit de circulació del lateral de Passeig Pere III entre la plaça Onze de Setembre i la plaça Espanya. Amb motiu d’aquests canvis de trànsit, s’anul·laran les parades habituals de transport públic urbà i interurbà de plaça Espanya, i s’habilitaran en punts propers als actuals. Les afectacions al servei de transport públic urbà BUS MANRESA es podran consultar a través del web www.manresabus.com i les dels serveis interurbans a través del telèfon 93.874.68.00 (Estació d’autobusos). 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT JORDI 2024   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa presenta la campanya 'No Canviïs Mai' per fomentar l'ús social del català
MANRESA
La Nit de la Recerca explicarà set projectes innovadors desenvolupats a Manresa
POLÍTICA
ERC Bages reivindica les 18 noves expedicions a la línia Manresa-UAB

MANRESA
Els centres cívics de Manresa reprenen la programació de tardor amb noves propostes
LA FOTO DEL DIA
S'acaba la temporada de cadires al Passeig
MANRESA
L'Ajuntament s'il·luminarà de taronja amb motiu del Dia Mundial de la Seguretat del Pacient
S'acaba la temporada de cadires al Passeig
Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Solsona actuen coordinadament davant d’incidents difosos
L'Ajuntament s'il·luminarà de taronja amb motiu del Dia Mundial de la Seguretat del Pacient
L’Escola Monsenyor Gibert estrena els nous lavabos de la planta baixa
Els centres cívics de Manresa reprenen la programació de tardor amb noves propostes
Ràdio Sant Fruitós estrena aquest dimecres «Joc interior»
La Catalunya Central se suma al Dia Mundial de la Seguretat dels Pacients
Manresa presenta la campanya 'No Canviïs Mai' per fomentar l'ús social del català


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]