Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

AMPANS entrega en mà 2.600 roses a les residències
La iniciativa compleix quatre anys i enforteix els vincles entre les persones usuàries de l’entitat i la gent gran, amb qui durant l’any comparteixen activitats comunitàries.
AMPANS entrega en mà 2.600 roses a les residències.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
24/04/2024 22:14
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Un any més i ja en van quatre,  AMPANS ha celebrat Sant Jordi d’una manera molt especial, entregant en mà més de 2.600 roses a les persones usuàries de 23 residències de la gent gran i centres de dia repartides en 3 comarques (Bages, Anoia i La Cerdanya).  L’activitat impulsada per AMPANS es va dur a terme per primera vegada el 23  d’abril de 2021. Des d’aleshores, l’entitat ha mantingut viu el projecte que ja s’ha incorporat com una de les activitats més esperades de l’any per a les persones usuàries dels serveis d’atenció diürna i ocupacional que porten les roses i les entreguen en mà a les residències. “És indescriptible l’emoció que sentim uns i altres amb aquesta iniciativa i s’ha convertit en un dia molt esperat per tots” expliquen des de l’organització d’AMPANS. 

S’han viscut moments plens de tendresa a més d’ una vintena de residències de la gent gran i centres de dia on ja s’esperava la visita dels nois i noies usuaris de la fundació AMPANS. Omplir de roses les residències de gent gran va ser un projecte post pandèmia,  ideat pels serveis d’atenció diürna d’AMPANS, fruit dels vincles que ja es mantenen al llarg de tot l’any entre entitats, amb tallers i activitats compartides que promouen la participació activa i  fomenten la inclusió, el respecte i la convivència  entre generacions.

Les roses s’han repartit a les següents residències i centres de dia:
La Fonts dels Capellans (Manresa)
Residència Sant Andreu (Manresa)
Residència Montblanc (Manresa)
Mutuam Manresa (Manresa)
Residència Sagrada Família (Manresa)
Residència Valldaura (Manresa)
Centre de Dia Sant Francesc (Manresa)
Residència d'Avis L'Atzavara (Sant Joan de Vilatorrada)
Centre de dia Masia del Calvet (Sant Salvador de Guardiola)
Centre Geriàtric del Bages (Castellbell i el Vilar)
Residència Sant Andreu Salut (Castellgalí)
Residència municipal El LLedoner (Sant Fruitós de Bages)
Residència Sant Francesc (Santpedor)
Residència l’Onada  (Santpedor)
Residència Sant Sadurní (Callús)
Residència Sant Bernat (Sallent)
Residència Bellrepòs (Súria)
Residència Sant Andreu i Centre de Dia (Navarcles)
Residència Amavir de Vilanova del Camí (Anoia)
Centre de Dia de Masquefa (Anoia)
Residència de Puigcerdà (La Cerdanya)

Les roses també han arribat a les llars Sant Joan (Sant Joan de Vilatorrada) i Mion (Manresa) de la fundació AMPANS, que acullen les persones més grans que resideixen als serveis de l’entitat. En aquests dos casos qui les ha lliurat han estat el col·lectiu de  voluntaris de CaixaBank. Junt amb les roses, s’ha entregat a les residències unes postals il·lustrades manualment, una a una, al taller L’Art de Viure del Centre Ocupacional de la fundació AMPANS, amb una dedicatòria incorporada en nom de les empreses que han contribuït a fer realitat aquesta iniciativa d’omplir de roses les residències. La campanya ha estat possible gràcies a la participació de 16 empreses.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AMPANS   SANT JORDI 2024 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La 4a Trobada de Clubs de Lectura Fàcil del Bages reuneix un centenar de participants
ACTUALITAT
AMPANS premia projectes d’investigació i innovació
ACTUALITAT
AMPANS fa públic el veredicte de l’11a edició del Premi d’Investigació

ACTUALITAT
Persones usuàries d'AMPANS han visitat residències de gent gran per entregar, en mà, les roses
ACTUALITAT
AMPANS impulsa una jornada per atraure professionals en l’àmbit residencial i de llars
ACTUALITAT
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
El nou Pacte Nacional per a la Indústria reforça la transformació industrial a la Catalunya Central
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]