Dilluns 03 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Alumnes de la UAB coneixen la Ruta del vi de la DO Pla de Bages
L’activitat s’inscriu dins de l’assignatura de Gastronomia i enologia del grau en Hoteleria i Turisme.
Alumnes de la UAB coneixen la Ruta del vi de la DO Pla de Bages,

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/05/2024 14:31
La Festa Major d’Artés inaugurarà el renovat espai exterior de Cal Sitges
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música, noves activitats familiars i l'estrena del concurs d'arrossos
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba
Un grup de 26 alumnes i dos professors del grau en Hoteleria i Turisme de la UAB van visitar el Bages per conèixer el projecte de la Ruta del vi de la DO Pla de Bages. L’activitat s’inscriu dins de l’assignatura de Gastronomia i enologia i es va fer en anglès ja que part dels estudiants eren alumnes d’intercanvi provinents de països com Eslovènia, Països Baixos, Estats Units, la Xina o Argentina.

La visita es va fer al celler Abadal, on van tastar 4 vins diferents de la DO Pla de Bages, dels cellers Sant Miquel d’Oló, Mond Obert, Exibis i Abadal. Durant la visita se’ls va explicar la història de la DO i els valors la cultura del vi del territori. També es va presentar el projecte de la Ruta del vi: com va néixer, com es gestiona a nivell tècnic, quins són els seus principals productes turístics, les dades de visitants, impactes de les accions de promoció que es porten a terme, etc.

Dins del pla d’accions de la Ruta del vi hi ha una línia dirigida a fer presentacions i accions de divulgació a escoles i universitats per donar a conèixer la ruta i el seu relat. La Ruta del Vi DO Pla de Bages és un projecte gestionat conjuntament per Bages Turisme i la DO Pla de Bages orientat a fomentar la creació d’enoexperiències que posicionin el Bages com una destinació enoturística i que compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Sobre Bages Turisme

Bages Turisme del Consell Comarcal del Bages és l’ens de gestió, promoció i planificació turística del Bages que aglutina els 30 municipis de la comarca i també agents privats del sector turístic, representats per l’associació Bages Impuls. Aquest ens treballa amb el suport de la Diputació de Barcelona per posicionar el Bages com a destinació turística sostenible i de qualitat. Amb aquesta premissa, es pretén que el turisme a la comarca esdevingui una activitat econòmica que generi riquesa i alhora benestar als ciutadans i contribueixi al desenvolupament de la comarca sempre amb respecte amb el medi ambient, el patrimoni cultural i la societat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAGES TURISME   DO PLA DE BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
BAGES
Un de cada tres cellers del Pla de Bages rep 10.000 visitants anuals
BAGES
La DO Pla de Bages brilla als Premis Vinari amb les seves bombolles

BAGES
La Ruta del Vi DO Pla de Bages presenta els seus espais a les empreses del territori
BAGES
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a maridar vi, música i gastronomia amb les Notes de Tast
BAGES
La DO Pla de Bages reafirma el seu vincle amb el territori en una Fira ViBa de rècord
Tall de trànsit en un tram de la carretera de Santpedor, entre el carrer Valentí Almirall i la plaça de la Creu
La Fundació Santa Maria de Comabella adapta una llar compartida a Manresa amb el suport de la Fundació “la Caixa”
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música, noves activitats familiars i l'estrena del concurs d'arrossos
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba
La Festa Major d’Artés inaugurarà el renovat espai exterior de Cal Sitges
El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Catalunya reforça les estratègies comunitàries per avançar cap a l'eliminació de les hepatitis víriques


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]