Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa el 3 de juny
Prèviament, cal concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900 124 124, enviant un correu electrònic a citaprevia@sindic.cat, o a través de la pàgina web https://www.sindic.cat.
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa el 3 de juny.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
14/05/2024 15:15
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
D’acord amb el conveni d’atenció singularitzada entre l’Ajuntament de Manresa i la Síndica de Greuges de Catalunya, el pròxim 3 de juny l'oficina itinerant de la Síndica farà novament un desplaçament a Manresa, el segon d’aque st 2024. En aquesta ocasió, l’atenció es farà per dues vies, presencial i telemàtica (per trucada o videotrucada). L'atenció es durà a terme des de l’Espai Jove Joan Amades (carrer Sant Blai, 14) de 9 a 14 h. Com sempre, es recomana que les persones que vulguin ser ateses demanin cita a través de la pàgina web de la Síndica de Greuges de Catalunya https://www.sindic.cat, trucant al telèfon 900 124 124 o enviant un missatge a l'adreça citaprevia@sindic.cat

La Síndica de Greuges de Catalunya té la funció d'atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l'actuació o la manca d'actuació de les administracions. Vetlla pel bon funcionament de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Per tant, actua com a supervisor i col·laborador de l'Administració catalana, amb l'objectiu d'aju dar a millorar-ne el funcionament. També supervisa les empreses privades que presten serveis d'interès públic, com ara la llum, la telefonia, l'aigua, el gas, el servei postal, etc.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SINDICA DE GREUGES   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
ACTUALITAT
La Cambra de Manresa celebra 120 anys reivindicant talent, indústria i futur

MANRESA
'MicroObert' al Mercat Puigmercadal
ACTUALITAT
Sarsa Manresa, Sarauto i Ausa cedeixen material de l’Institut Lacetània
ACTUALITAT
Èxit de participació a la 9a edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa 2026
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]